Posts by scarface

Desondanks ben ik toch berijd je te helpen post te rest van je script eens het hoeft niet persee aan de query te liggen die is na mijn mening niet verkeerd al weet ik nog niet hoe de tabel naam heet.

Kan je ook eens het stukje sql erbij gooien ?

PHP
    $result = mysql_query("SELECT * FROM admin") or die (mysql_error());
    while($row = mysql_fetch_array($result))

Best wel onnodig om 2 variables te maken om 1 query te versturen ! Volgens mij als ik het goed heb deed je eerst "select *" in de variable en daarna "FROM admin"

1: engine=mysam DEFAULT charset !
    2: is een ) vergeten.
    3: type= verwijderd !

Zo is getest en werkt dit waren wat simpele fouten die je kan voorkomen en zelf wel kan oplossen , om het nou meteen op criminalspoint te posten terweil je amper wat zelf heb geprobeert is ook wat .!

Citaat van BrokenTrack

En jij hebt geen verstand van besturingssystemen.

Zullen we weer on-topic gaan? :)

Onderbouw je reactie eens met wat duidelijkheid, Als jij het zoals altijd beter weet ga jij het dan hier eens verklaren ?

Stuur mij maar eens een screenshot van jou pc morgen als jij op je kantoor bent dan geloof ik je pas.

Wat is het verschil tussen een kantoors pc die savonds op slaapstand staat of een high end computer waar mensen ook cracked programmas zoals photoshop dreamweaver enz enz op download. Jij kan niet 4 jaar lang zonder 1 virus te riskeren.

Elke windows crasht dat kan het lulligste dingetje zijn blijkbaar snap jij er niks van. Laat jou computer maar eens een paar dagen aanstaan wedden dat hij na een paar dagen uitgaat om een onverklaarbaare reden.

Iedereen download durf te wedden dat niemand van hier een legale photoshop gebruikt, Niemand download niks en loopt geen gevaar ( mischien oudere mensen die geen verstand hebben van computers).

Dat je laptop vreemde activiteiten (zomaar neervalt ) zulke dingen vertoond is wat vreemd, als het duurder is dan de laptop zelf is ook wat luceratief benoemd.

Daar klopt niks van,

Geen enkele windows hoe goed jou pc ook mag zijn crasht in 4 jaar heus wel een keer dit kan je gewoonweg niet ontkennen !
    Als we over virussen gaan praten zijn we ook wel bij windows 's aan het juiste adres mac is gewoon uit mijn opzicht beter. Windows heb ik al genoeg gezeik mee gehad ook bij vrienden hun pc werd geblokeerd zogenaamd door buma strema moest je 50 euro betalen om je pc weer te gebruiken.

Je hebt het over html5 volgens mij hoor <br> zit nog gewoon in html ! , Je moet html 5 gebruiken en in echo's neerplaatsen is veel beter !

Ik vind dit geen logo voor een media bedrijf , ten eerste is dat zwarte foei lelijk blaadjes zijn leuk bedacht maar niet af gemaakt.
    Van een media bedrijf kan je een logo wat eruitspringt deze doet dat helaas niet !

Nihiel , verklaar dat eens er zit duidelijk verschil in !

Intel Core i3 ? de instap processor voor een gemiddeld gezin voor internet en tekstverwerking

Intel Core i5 ? de standaard processor voor actief computer gebruik

Intel Core i7 ? het top model voor zware toepassingen zoals, gaming en foto- en videobewerking

Er zit degelijk een groot verschil in tussen de l3 Cache en de ghz licht ook hoger.

Wat is een ergenis dat je sommige dingen fout invuld dat je op het laatste moment nog is opnieuw de code moet intypen + wachtwoord omdat je iets fout doet. Vinkjes als je iets hebt ingevuld helpt wel :) !

Een echte lego freak dus ! , Ik zelf speelde met lego toen ik 10-12 was nu licht het wat weg te rotten op zolder !

Beste leden.

Wat word de stand volgens jullie , ik persoonlijk denk dat nederland gaat verliezen maar ik hou het positief !

Ik denk dat het 2-1 voor nederland word meer niet !