Beste leden.
Wat word de stand volgens jullie , ik persoonlijk denk dat nederland gaat verliezen maar ik hou het positief !
Ik denk dat het 2-1 voor nederland word meer niet !
Beste leden.
Wat word de stand volgens jullie , ik persoonlijk denk dat nederland gaat verliezen maar ik hou het positief !
Ik denk dat het 2-1 voor nederland word meer niet !
Denemarken gewonnen:)
Ze speelde goede allebei
Maar als laats Denemarken 1-0
Tjonge jonge wat een afgang 100 den kansen niet 1 tje raak , die laatste was echt wel een vrije trap waard !
Volgend Duitsland-Portugal denk Duitsland wint
Ik hoop dat Portugal wint...
Als Portugal wint hebben we nog een kans. Ook al zie ik ze liever gelijk spelen.
Ja dat wel ik dacht Nederland wint dus Denemarken ik denk zoals nu wint Portugal waarschijnlijk
Ik heb even uitgerekend. Als Nederland tegen Duitsland minimaal gelijk speelt en dan van Portugal wint, Duitsland van Denemarken wint en Portugal van Denemarken wint, dan maken we sowieso nog een kans ;).
[offtopic]Denk dat dit topic nu een slotje krijgt?[/offtopic]
Doordat Duitsland gister won wordt het nu voor Nederland moeilijker.
Als Duitsland en Portugal gelijk hadden gespeeld dan was het voor Nederland makkelijker om te winnen.
Maargoed,indien Nederland niet doorgaat hoop ik dat Duitsland gaat winnen:).
Citaat van scarfaceTjonge jonge wat een afgang 100 den kansen niet 1 tje raak , die laatste was echt wel een vrije trap waard !
Voor mij was het ergste dat het gewoon waardeloos was.
Kijk als je 100 keer in dat doel schiet en die keeper houd hem tegen oké, maar er 100 keer overheen schieten is gewoon niks, ZELFS IK KAN ER DAN BETER STAAN !
Om nog maar over de volleybal wedstrijd te zwijgen (c)
3 overduidelijk hens, de scheids stond paar meter erachter en zegt geen hens, kom op scheids serieus ? (c)
ik ben voor portugal dus toen nl verloor was dat goed voor portugal
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!