Nee , mischien even op iconfinder zoeken ?
Posts by scarface
-
-
Hangt er vanaf wat voor site je hebt je ken natuurlijk niet overal adverteerders voor vinden, hier voor criminalspoint wel daarintegen werkt wel goed genoeg. Vind 4,75 voor 100 wat overdreven/.
-
-
Je kan me veel vertellen maar dat die link werkt ho maar, mischien wat meer info door wie is het script gemaakt ? , mischien er een stukje proefcode bij... Geschikt vind ik het domein ook niet echt veel te veeeeeeel letters, Graag even wat meer informatie.
Mag je dit wel verkopen als script/source ?
[offtopic]Je gebruikt engels en nederlands door elkaar is niet echt good voor seo.[/offtopic] -
,,,
https://www.google.nl/#hl=nl&s…42251663&biw=1920&bih=979
Beetje raar dat je voor elke vraag een topic maakt dit is gewoon even googlen, er staan hier op cp zelf ook voldoende tutorials.
-
Heb jij de rechten om de stock foto's te verkopen krijg je die erbij ? Zoja ook het bewijs ervan.
-
Dat werkt bedankt ! :slotje:
-
Ik heb een radeon hd 6970
-
Weet niet wat ik met 5 euro paysafecard zou moeten maar genoteerd.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.12 12:47:36:
bump -
-
Ja tuurlijk al meerdere malen.
-
Werkt niet waarom kan je in godsnaam dit niet doen word er nu wel wat chagerijnig van ik kan geen : auto image adjust wtf ?
Zo een lelijke zwarte rand slaat ook nergens op wel , iemand die me kan helpen via teamviewer ?
-
Jawel staat aleen info over wat er alemaal voor aansluitingen opzit maar verder kom ik ook niet met dat boekje. Raar !
-
-
Beste leden,
Ik heb een prolite e2473hds beeldscherm gekocht aleen wil hij echter niet op het volledig scherm.
Kan hem ook niet congifureren of auto adjustment is ook nergens te bekennen. Iemand een idee hoe ik hem op vol scherm krijg ?
-
Daarom volg je juist tutorials, wij kunnen je ook moeilijk alles voorkauwen probeer gewoon is wat ? Zo begon ik ook ooit eens met html zonder css, desalniettemin iedereen begint het zo je kan er ook niet vanuit gaan dat je het in een maand leert duurt wel wat langer om alle basis behoeften uit je hoofd te kunnen.
Conclusie coderen doe je niet in een week/dag !
-
-
Wouw vind dat wat overdreven niet ? 100 euro voor een script. Heeft degene van wmwinkel daar het recht wel voor om dat te verkopen ?
-
Deze moet je hebben heb ik ook besteld krijg hem zo over de post .
-
Niet als er aleen een email adres staat dan heeft ie zijn gegevens niet aan jou uitgegeven dus verwijderd.