Beste leden,
Ik heb een prolite e2473hds beeldscherm gekocht aleen wil hij echter niet op het volledig scherm.
Kan hem ook niet congifureren of auto adjustment is ook nergens te bekennen. Iemand een idee hoe ik hem op vol scherm krijg ?
Beste leden,
Ik heb een prolite e2473hds beeldscherm gekocht aleen wil hij echter niet op het volledig scherm.
Kan hem ook niet congifureren of auto adjustment is ook nergens te bekennen. Iemand een idee hoe ik hem op vol scherm krijg ?
al is via google gekeken ?
Ja.
zat er geen boekje bij ?
Jawel staat aleen info over wat er alemaal voor aansluitingen opzit maar verder kom ik ook niet met dat boekje. Raar !
Misschien nieuwe drivers installeren?
Had ik ook nadat ik windows installeerde. Na de drivers geïnstalleerd te hebben kon ik de goede resolutie instellen etc.
Werkt niet waarom kan je in godsnaam dit niet doen word er nu wel wat chagerijnig van ik kan geen : auto image adjust wtf ?
Zo een lelijke zwarte rand slaat ook nergens op wel , iemand die me kan helpen via teamviewer ?
ik heb het zelfde scherm als jou en heb hier geen last van, heb je wel de resolutie aangepast?
naar 1920x1080p want het is een hd scherm.
Ja tuurlijk al meerdere malen.
Gebruikje DVI of HDMI? als je VGA gebruikt werkt het niet omdat vga analoog is.
hdmi
Heb je wel de juiste en up-to-date drivers van je videokaart geïnstalleerd staan? En welke videokaart heb je überhaupt want als het een oudere is heeft die misschien niet eens de ondersteuning daarvoor... Het kan zijn dat zelfs Windows XP of ouder hier nog niet mee over weg kan maar daar kan ik me in vergissen.
Ik heb een radeon hd 6970
maak eens een foto van het probleem?
http://www.aoclarkejr.com/ati-…nd-underscan-options.html,
hebben deze kaarten vaker last van (geforce ftw..)
Dat werkt bedankt ! :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!