Posts by scarface

AMSTERDAM - KPN biedt als eerste provider in Nederland de zekerheid van onbeperkt mobiel bellen en sms?en zonder extra kosten. Voor een vast bedrag van 40 euro per maand kan zonder enige limiet naar alle mobiele en vaste nummers in Nederland worden gebeld. Een zogenoemde ?fair use? grens geldt niet. Wie dat wil, mag dag en nacht aan de telefoon hangen.

Heb het over het bellen de rest kan me geen reet schelen of er internet bijzit of niet.

Beste ts,

Aan wat voor uurtarief dacht u zelf of aan wat voor betalingsprofiel voldoet u, en zwart of wit ? Ik zoek iemand die mail kan beantwoorden volledig abn nederlands zonder spelfouten en professioneel.

Mischien zitten er een paar eerlijke bij vind het nog steeds pure oplichting, ze verbannen je meestal en vinden altijd wel zo een manier om die ban te "coveren".

mischien even wat spaties ertussenuit halen dit is ook wat iritant niet? , die site's zijn gewoon een pure oplichting zodra er een fout in die site zit maakt de eigenaar enkel verlies en kan zijn leden niet uitbetalen. Wat er in resulteert dat hij zijn site's op een gpt website pleurt en 1000den leden maken promotie voor zijn spaarpot.

Ik gebruik avg pro hiervoor die blokeert elke tracing cookie keurig bij mij zelfs van google !

eeyk sommige mensen willen hun gegevens niet delen dus bijvoorbeeld niet hun naam of adres in een reclame te zien, vind het ook wel logica hebben dat niet iedereen dat wil.

Citaat van Gamedealertje

Ik raad Opencart gewoon aan helemaal gratis

Is al eerder benoemd zeg je dit omdat je er ervaring mee hebt of weer voor een post count spaart ?

het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor webwinkel meneer gaat beginnen, dat ook even vertellen dan kunnen wij een goeie webwinkel ervoor uitzoeken.

Vergis je er niet in , het is zeker niet makkelijk je moet wel speciaale torx schroevendraaiers kopen deze vind je ook niet overal. Vermijd vette handen door handschoentjes te kopen. Het is zeker niet makkelijk van filmpjes tot kunnen is heel wat anders.

Ga je niet netjes te werk gaat het alsnog kapot dmv kortsluiting vette vingers op het scherm.

Ja ik kreeg laatst ook een ban van hem voor het gebruiken van caps-lock volgens mij dat sloeg ook helemaal nergens op ik gebruik dat helemaal niet.

Beste randy het is een touchscreen neem ik aan ? , deze zijn rond de 50 euro ja . Aleen moet je nog wel het gereedschap hebben en de kennis om deze mobiel uitelkaar te halen. Heb dit ook bij een blackbary curve gedaan.

Ik heb er laatst nog 1 uitelkaar gehad ter reparatie , je kan dit zeker niet doen nee zelfs per versie dus bold9780 zijn er wel 3 4 verschillende schermpjes, ze zijn alemaal rond de 20/30 euro.

Tja geen 1 site verdien je veel zonder er veel tijd in te steken vind die nederlandse site's zonder automatische betaling via paypal alemaal 1 voor 1 scam.

VonDutch zal het eens proberen en testen.
    @Masz windows 7 home premium.
    @brokentrack omdat hij het hiervoor nog perfect deed heb aleen een nieuwe windows erop geknald dan kan je toch niet eens bsod krijgen omdat je memory stuk moet wezen, alles wijst naar ntoskrnl.exe heb dit opgezocht en dit regelt dingen met je processor. (wat weet ik niet )

Daarom trok ik deze conclussie omdat er ook staat windows corporation wat de mist in gaat , dus lijkt me extreem sterk dat er iets kapot in mijn computer is.

Beste leden.

Ik heb sinds gister mijn windows opnieuw geinstaleerd, nu kamp ik steeds met een BSOD er is helemaal niks kapot aan mijn computer omdat hij het voor die windows installatie het nog perfect deed.

Hoe kan je dit oplossen de fout lijkt iets op dit : driver_irql_not_less_or_equal , ik snap er niks meer van hoe kan dit nou opeens zo iritant doen ?

Iemand weet hoe dit te fixen , heb google gekeken heb de juiste drivers wtf gebeurt hier ?

Hier mijn bsod : http://imghost.nl/download/Untitledasdasdasd.png

@Fils , dan loopt die medewerkster te lamballen.

IK heb dit bij de rabobank geprobeerd, de medewerkster vroeg meteen bij welke bank zit je ? Ik antwoord abn amro zij zecht : nou dan moet je of bij je bank weg of al je zaken op 1 bank bij ons kan dit niet.