• Beste leden.

Ik heb sinds gister mijn windows opnieuw geinstaleerd, nu kamp ik steeds met een BSOD er is helemaal niks kapot aan mijn computer omdat hij het voor die windows installatie het nog perfect deed.

Hoe kan je dit oplossen de fout lijkt iets op dit : driver_irql_not_less_or_equal , ik snap er niks meer van hoe kan dit nou opeens zo iritant doen ?

Iemand weet hoe dit te fixen , heb google gekeken heb de juiste drivers wtf gebeurt hier ?

Hier mijn bsod : http://imghost.nl/download/Untitledasdasdasd.png

• Doe is een memtest, want als ik zo Google wordt er gezegt dat het ook aan het geheugen kan liggen.

Overigens is je conclusie wel erg snel getrokken zonder enige vorm van beargumentatie. Het is onwijs om nu al te zeggen dat er niks mis is met de hardware, aangezien een blauw scherm meestal betekent dat er iets mis is met de hardware of één van de drivers.

• Klinkt heel raar maar heb ik al een aantal keren dit soort problemen mee opgelost.

1. Haal al je mem-kaarten eruit.
    2. Wacht ongeveer 10 minuten.
    3. Stop ze in een ANDERE volgorde erin.

Het klinkt raar ik weet het maar heb het zelf al meerdere keren zo opgelost weet ook niet waarom dit werkt..

• VonDutch zal het eens proberen en testen.
    @Masz windows 7 home premium.
    @brokentrack omdat hij het hiervoor nog perfect deed heb aleen een nieuwe windows erop geknald dan kan je toch niet eens bsod krijgen omdat je memory stuk moet wezen, alles wijst naar ntoskrnl.exe heb dit opgezocht en dit regelt dingen met je processor. (wat weet ik niet )

Daarom trok ik deze conclussie omdat er ook staat windows corporation wat de mist in gaat , dus lijkt me extreem sterk dat er iets kapot in mijn computer is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!