Posts by Jannick
-
-
Je kan geen $ gebruiken om zo variabelen aan te roepen. Daarvoor moet je eigenlijk dit doen:
Dit zal de div selecteren die ID "slider" heeft.
Verder is volgens mij de syntax anders dan dat hier beschreven is; heb je geprobeerd om de fout op te sporen met de plugin firebug (klik)? -
Succes beiden! Jullie hebben mijn steun
-
Idee om 't tóch samen met een abonnement te nemen? Heb nu net een abonnement bij Vodafone afgesloten, Samsung Galaxy S2 gratis, 40 euro per maand met het eerste jaar 50% korting. Ding werkt echt supersnel. Als je echt geen Samsung wilt, overweeg dan een Desire S. Vanaf zo'n 450 (?) euro te krijgen, heeft ook alle specs die je zelf noemt
-
Nice try, bumpen in 5 minuten en geen toestemming hebben voor (crew)werving. :slotje:
-
-
Ik - als bussenhobbyist - zou een bus aanraden voor dit soort doeleinden. Je kan al redelijk goedkoop een aftandse standaard streekbus halen. Wordt moeilijker met verplaatsen, maar dan heb je waarschijnlijk wel veel meer lol (interieur eruit slopen, banken erin doen slepen, etc) dan een een of andere schaftkeet. Plus er kan meer in dan in een schaftkeet, je hebt een meter of 10/11 waar je spullen in kwijt kan. Ruim voldoende
Iemand met een D-rijbewijs?
Nadeel is wel dat de aanschaf nogal duur is (voor studenten:P), maar wellicht is er ergens nog een sloopbus te vinden die nog ramen heeft
-
HackThisSite is veilig. Leuk tijdverdrijf op middagen zoals vandaag
-
:slotje:
-
Nou ja, zeker wel. Wel moeilijk, want je hebt niet zo 1 2 3 hulp, maar onmogelijk is het zeker niet
-
-
Kan er een slotje op, of heb je nog meer vragen/opmerkingen met betrekking tot dit onderwer, F.Ajeti?
-
Verder gaan met applicaties voor Android...
-
Ja, leuk, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van een "vind-ik-leuk"-knop. :slotje:
-
Mooie plugin! Bij deze ook goedgekeurd bij de downloads
Heb je al dingen op de planning staan voor de komende releases?
-
Jammer dat dit zo moet, Renaud. :slotje:
-
Jup, vaak wat besteld, maar alleen kleine dingen zoals inktcartridges, en kleine gadgets komen moeiteloos door de duane. Zolang het geen echte handel is...
En via PayPal is trouwens erg fijn, maar ja
-
Juist... :slotje:
-
CP heeft een no-tolerance beleid tegen de illegale CrimeClubsource. :slotje:
-
Ja, ga maar lekker weer verder in je andere topic. :slotje: