Posts by Jannick

@RiiCky Waarom [func]mysql_real_escape_string[/func] gebruiken? Ik zie nergens een verbinding met een database; met [func]strip_tags[/func] en [func]htmlentities[/func] kom je er makkelijker, en hoef je geen MySQL-functies te gebruiken ;)

Waarom zou je een andere licentie nodig hebben voor een oude PC? Als je een officiële CD hebt, en de bijbehorende code, is er niks aan de hand.

Je geeft aan "in een paar stappen kan opschonen". Is je pc sloom? Je geeft dit niet echt concreet aan; de reden waarom je opnieuw wilt installeren is niet echt duidelijk.

@RiiCky Waarom niet hier delen? Nogal vreemd; het idee van een forum gaat hierbij nogal verloren.

Xreativ, ken je Firebug? Zo ja, heb je het daar al eens mee geprobeerd? Gaat sneller dan steeds bestand aanpassen etc. Dan bewerk je het live vanuit je browser (mits je Firefox gebruikt).

Citaat

Een politieman moet 120 bonnen per jaar uitschrijven van de minister.
    De moderators moeten 120 bans per jaar uitschrijven van Koen.

Dat halen we makkelijk. :cheer: :P

Citaat

Jullie bannen wel leden die al 1 jaar+ actief op CP zijn.
    Die mensen doen iets onwetend fout en de nieuwe moderators straffen ze gelijk hard

Dit spreekt elkaar tegen. Je zou verwachten dat mensen die al een jaar op CP zitten de regels zo ondertussen wel kenden. En tsja, gelijk hard? Het is mij nog niet opgevallen. Gisteren of eergisteren werd er ook een nieuw lid geband voor het aanbieden van een layout van TemplateMonster, dus ik betwijfel of dit nou echt een issue is.

Axl_H cURL m.b.t. de verouderde API van Twitter werkt niet meer.

Reacties in vetgedrukt weergegeven:

@iSilverStar Ik geef je hierbij nog een kans om je argumenten te onderbouwen, want dat gebeurd jammer genoeg niet.

Hoi iedereen,

Hierbij wil ik graag mijn website laten checken: www.tweetfacts.nl.

Mijn voorkeur gaat uit naar leden die een Twitteraccount hebben, om zo een goed mogelijk oordeel te kunnen vormen. Natuurlijk mogen anderen ook beoordelen op uiterlijk ;)

Beoordelingssjabloon:

PHP
    Layout: 0/10
    Gebruiksgemak: 0/10
    Functionaliteit: 0/10
    Algemene indruk: 0/10

Wat is goed:
    Wat kan beter:
    Wat had je anders gedaan:

Graag je mening onderbouwen, aan "Wat kan beter: Alles" heb je niets.

Nogmaals de link: www.tweetfacts.nl

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag :)

Groet,

Jannick

Lijkt er verdacht veel op:
    http://empireworld.biz/services.html
    Broncode heeft ookv erdacht veel weg van dit: klik
    En dit: klik

In de bron van een van deze sites staat het volgende:

PHP
    <meta name="description" content="Solutions page - feel free to download free business website template at TemplateMonster.com."/>

Ik betwijfel dus sterk of je dit zelf hebt gemaakt. ;)

En dit is dus ook weer dezelfde: http://licensedandcertified.net/media-room.html

Daarom: Slotje.