Posts by mafiabase
-
-
Heey heeft iemand nog layouts te koop (hele goedkope)
Het is een "amateuristische" investering's plan,
als dit lukt zal ik meer kopen met hogere bedragen.Wat is nu zoek zijn 10 mooi/verkoopbare layouts die mij 20 euro zal kosten van de 10 moeten der minimaal 5 criminals layouts zijn,
dus het liefst criminals layouts!Heeft u nou minder layout's waar u toch niks mee doet wil ik voor 2 euro per stuk kopen met doorverkoop rechten.
ik weet dat dit niet veel is!!!
Maar als het goed gaat koop ik ze later van u voor 10 a 20 euro per stuk afhankelijk van de kwaliteit.Ik ga deze layouts verkopen voor 50 cent,
als ik hiermee 20 euro heb verdient koop ik kwaliteit layouts en zo ga ik door.Met vriendelijke groet,
Mafiabase
Geen offtopic alleen als u layouts heeft reageren aub. De report knop is er, en u kunt me ook altijd nog een pb versturen
-
-
-
-
-
Heey heeft iemand nog layouts te koop (hele goedkope)
Het is een "amateuristische" investering's plan,
als dit lukt zal ik meer kopen met hogere bedragen.Wat is nu zoek zijn 10 mooi/verkoopbare layouts voor rond de 20 euro minimaal 5 criminals layouts,
het liefst dus criminals layouts!Heeft u nou minder layout's waar u toch niks mee doet wil ik voor 2 euro per stuk kopen met doorverkoop rechten.
ik weet dat dit niet veel is!!!
Maar als het goed gaat koop ik ze voor 10 a 20 euro per stuk afhankelijk van de kwaliteit.Met vriendelijke groet,
Mafiabase
Geen offtopic alleen als u layouts heeft reageren aub. De report knop is er, en u kunt me ook altijd nog een pb versturen
-
Sorry voor de off reactie maar, dit is toch de pwyl source en deze is toch illegaal?
Willem: Je krijgt een waarschuwing voor offtopic!
-
Nooit vrijgegeven;)
je mag die niet online hebben NickGames;)
-
?2
[offtopic](Met ideal de extra kosten zij voor mij)
Wanneer is de bieding afgelopen?[/offtopic] -
Crime layout 3 euro,
die andere 1 euro.
[offtopic]
(alleen via IDeal)[/offtopic] -
Ik vind de basing niet mooi maar ik bied gewoon 3 euro met doorverkooprechten ik hoor het wel:)
-
Ik vind die echt niet mooi
-
@ jgdonleach die had ik al gezien is iets boven mij budget
@ Georgo ik bedoel wegen belasting en verzekering alleen uitgerekend per maand ik weet dat wegen belansting per kwartaal is maar uitgerekend per maand bij elkaar:)
-
Ik bedoel deze ford focus:
-
Ik heb echt een 5 deur's nodig met bouwjaar minimaal 1999 en zo een uitstraling als de ford focus,
zodat je alleen mooie velgen eronder kan doen en verder niks:)
en de golf is meer dan het budget die ik in gedachten heb per maand:( -
Beste leden,
Omdat ik binnenkort een auto wil kopen en er totaal geen verstand van heb vraag ik me om jullie mening.
Budget: 2500 - 3000
Model: Hatchback (5 deurs)
Kleur: Zwart
Max kosten per maand: 200
Staat: Goed in staat (niet dat ik allemaal nieuwe onderdelen moet kopen etc.)Ik wil hem graag een beetje nieuw hebben zon bouwjaar 1999 - 2001 (mag hoger:P)
als u een leuke auto in gedachten hebt mag u de model etc hier posten graag met een marktplaats link.
Ik denk zelf echt aan de ford focus maar ik hoor hier en daar wat verhalen dat deze niet goed is.
Met vriendelijke groet
-
Tjah maar hij had niks verkeerds gedaan.
Dat is wat ik bedoel geertje mag zen mening uiten zonder aangepakt te worden door de politie maar als appa dat doet word hij wel aangepakt door de politie slaat echt nergens op.
Maar dit heeft niets met de achtergrond van het persoon zelf te maken, want dit gebeurt echt steeds vaker hoor mocht je het niet merken.
En appa is niet zo iemand die dit doet om hogere kijkcijfert te behalen,
want hoezo mocht hij niet in 1 keer een aangifte doen en hoezo gaven ze heb hun stamnummer niet dan?Er is dergelijk wel wat aan de hand;)
-
Nee het maakt niet uit dus dan moet de politie ook geert wilders aanpakken?
-
Beste leden,
Ik las dit stukje op straat-dichters,
en ik toen ik dit zag kon ik men ogen niet meer geloven!
De uitdrukking van "de politie is je beste vriend" zie ik hier niet in terug!Rapper Appa vertelde maandag in Fresh’n Up dat hij is bedreigd, mishandeld en geïntimideerd door de politie. Hij reed zondagochtend in Rotterdam Zuid en werd tot stoppen gedwongen door een politiebusje. Appa vroeg waarom hij zich moest legitimeren en kreeg als antwoord: “Als je een grote bek wil geven, dan kanker je maar lekker op naar Marokko”….
Beluister hier het gesprek met Appa in Fresh'n Up maandag:
Appa nam een deel van het conflict tussen hem en de politie op met zijn mobieltje. Je hoort Appa aan de agent vragen 'waarom pak je me bij de keel, je bedreigt me'. Waarop de agent antwoordt 'je jas zat niet goed'. Appa vraagt het standnummer van de agenten, maar dat willen ze niet geven. Ze zijn met een groepje van zes, waarvan er één duidelijk laat doorschemeren dat hij weet wie Appa is. Nadat de rapper zei dat ze nu toch echt het verkeerde Marokkaantje te pakken hadden, antwoordde die agent: 'O ja, mediamagnaatje van me?'.
Morad besluit contact op te nemen met het politiebureau Veranda in Rotterdam Zuid. Hij krijgt persvoorlichter Henk van der Velde te spreken en vraagt hem waarom Appa geen aangifte heeft kunnen doen.
De persvoorlichter van bureau Veranda zegt toe Morad terug te bellen over deze zaak. Dat doet hij even later. Met als conclusie dat Appa alsnog op het bureau langs kan komen om aangifte te doen:
Appa heeft als het goed is vanmorgen contact met de politie gehadBekijk hier het filmpje de zaak waar appa zijn verhaal doet.
PHPWat vind jij hiervan en wat is jou ervaring met de politie op dit gebied? Mening: Eigen ervaring:
Met vriendelijke groet