Font import

• Beste,

Ik ben bezig met me eerste .psd file te basen voor mijn project, tot nu aan toe gaat het nog goed, al ben ik er al nu ong 1 dag mee bezig :$,

maar het probleempje is waar ik niet uitkom ,
    in mijn content heb ik een titel bar, en jah de tekst daarop wil ik niet standaart arial hebben of sans-serif of dergelijke, ik wil een font gebruiken die ik op mijn pc heb staan, nu vraag ik me af, hoe krijg ik dat in mijn css, ik ben continu tuts aant lezen over basing enal, en nu ben ik zover met alles, behalven hier kom ik niet uit.? kunnen jullie me helpen ;).

Dank u,

voorbeeld wat ik wil hebben + mijn lay.

http://www.flexwebgaming.downtownmafia.nl/

:cheer:

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • nou kijk, standaart is bijna altijd elke lettertype die je gebruikt voor op je website, arial od anders, snapje. maar ik wil voor in me titel geen arial of san-serif hebben, ik wil een aparte lettertype voor allen in me titel van me content, maar ik weet niet hoe ik een aparte lettertype die ik op de pc heb staan, in mijn css krijg voor in me website.. als jullie me niet snappen, hier foto van hoe ik het wil hebben.

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!