Vraag over crime forum.php

• Ik heb een criminal site en er zit een gigantisch grote bug in. Je kan javascripts plaatsen en je naam veranderen.

Je kan veranderen wat die in de naam zet bij het forum. En wil je dat dan dus aanpassen dat die je inlog naam ervoor gebruikt?

Nu is mijn vraag kan iemand in deze script aanpassen dat je geen javascript meer kan toevoegen en je naam kan wijzigen (of als je zelf een forum.php hebt liggen voor een criminal).

Bezig met Eredivisie Voetbal project.

(Tips zijn altijd welkom!)

• Ga PHP leren man, wat is hier moeilijk aan wil je dat iemand anders jou werkt doet ?

zo ja tel maar budget uit, denk dat iedereen het zat is hier om gratis te werken.
    Probeer het gewoon lees de documentatie op php.net en je komt er wel uit.

• Dit heb ik je allemaal al verteld op msn waar je moest kijken en hoe je de javascript kon blokkeren.

Maar Outlawz is te lui om de functie op php.net te bestuderen en hoopt dat anderen het maar gaan oplossen.

Kortom Outlawz is er weer zo 1 van hoe moet dat en dat?
    Geef je alle benodigde functies.

Even erna:
    Kun je het even voor me maken voor deze keer?

En dat herhaald zich steeds..

• Even kijken naar de posts hierboven, en je zal het antwoord weten. We zijn geen afhaalchinees. Je hoeft eigenlijk alleen maar de input te veranderen voor de queries, zodat hij niet gewenste rommel eruit haalt, zoals java script (vooral die no script heb ik een hekel aan) en andere meuk.

Verder geef ik pekelterror helemaal gelijk. Ik help mensen meer, dan dat ik vraag. Heb ik hier überhaupt wel iets gevraagd?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!