Ik heb nog helemaal niks te horen gekregen en/of een PM gekregen?
Uiteraard ga ik er vanuit dat ik wel ëën berichtje terug krijg:P
Mitch:cheer:
Ik heb nog helemaal niks te horen gekregen en/of een PM gekregen?
Uiteraard ga ik er vanuit dat ik wel ëën berichtje terug krijg:P
Mitch:cheer:
Pagina 4, staat de uitslag.
Vind het een beetje kinderachtig eerlijk gezegd dat hier een 'spel' van gemaakt wordt gezien de rondes. Je kunt ook gewoon naar ervaring met bepaalde leden handelen en op basis daarvan iemand aanwijzen.
(Dit is geen klacht omdat ik verloren zou hebben. Ik doe namelijk niet eens mee)
RS, maar de mensen die doorgaan krijgen ook vragen over wat en hoe ze zouden handelen bij verschillende dingen? Dit kun jij als crew lid niet weten zonder te vragen.
Dan konden ze de vragen toch aan iedereen vragen, misschien hebben ze juist de slechte genomen ?
De theorie van FerhatR klopt wel als ik eerlijk ben
Prutsers zijn het...
Zo zoek je geen nieuwe Medewerkers.
Dit lijkt wel de Lotto zo
Natuurlijk heb ik gelijk, iedereen gelijk voor de kans.
Citaat van sloosmediaPrutsers zijn het...
Zo zoek je geen nieuwe Medewerkers.
Dit lijkt wel de Lotto zo
Welke bal is vandaag de gelukkige,
nummer 17.
Tja, wat moet je er van zeggen. Ik ben niet doorgelaten omdat ik me negatief opstel tegenover de crew. Laat me niet laggen,:cheer: drink er nog 1 op.
Ooit bedacht dat het misschien ook aan jullie reputatie van vroeger lag?
Ik ga de moeite er niet voor nemen, ik weet dat er geen plek voor mij komt.
Laat het nou een keer rusten.
Mensen krijgen toch wel een tweede kans.
Reputatie ?
Er zijn nog andere mensen die een slecht verleden hadden zal ik maar zeggen en nu bij de verkozen zitten.
Dus waarom met rondes werken, waarom kreeg iedereen die een sollicitatie gedaan heeft niet de vragen en cases ?
Als je gaat solliciteren op een werk, gaat dit toch niet met rondes zijn, maar gaan ze iedere persoon vragen stellen. Zo kunnen ze dan concluderen wie de beste is / zijn.
@Killingdevil:
Ik vindt erg laag hoe jij sollicitatie`s houd zo..
Je geeft niet eens aan de mensen een reden waarom ze niet in de crew konden komen.
Je maakt er een wedstrijd van door Ronde`s te doen.
( WK voetbal is voorbij. )
- Je kennis
- Evt. je opleiding (wanneer relevant)
- Evt. voorbeelden van werk dat je hebt verricht
Die 3 dingen heb je later pas aangepast 8-|
Ook oneerlijk tegenover andere, je moet gelijk een goed bericht opstellen..
Als er nu gewoon skype of msn word gevraagd, en dan wat vragen worden gevraagd is het beter. En zo krijgt iedereen een kans.
Citaat van mijzelf
Dus waarom met rondes werken, waarom kreeg iedereen die een sollicitatie gedaan heeft niet de vragen en cases ?
Als je gaat solliciteren op een werk, gaat dit toch niet met rondes zijn, maar gaan ze iedere persoon vragen stellen. Zo kunnen ze dan concluderen wie de beste is / zijn.
Is dit dan niet goed ?
Ja, maar je vergeet ook dat de crew dit ook allemaal op vrijwillige basis doet? Hun hebben er ook geen tijd voor om honderden leden te verhoren met een aantal vragen of dergelijke. Nu wil ik even een oud onderwerp uit de sloot halen. Weet je nog dat Joshua in het begin gezien werd als een slechte keus? Zie hoever hij het nu geschopt heeft en er zijn bijna geen mensen meer die klagen!
[offtopic](joshua als je het erg vind dat ik jou als voorbeeld heb gebruikt sorry dan mag je het verwijderen)[/offtopic]
Maar, goed de crew vroeg om ontopic te gaan dus mensen laten we het nou maar doen en afwachten wie het word.
Allemaal nog even duimpje draaien en bidden wie het zal worden.
Rick
Het zijn er 20, geen 100.
En trouwens, het moet eerlijk gebeuren. Heb namelijk gehoord dat er vriendjespolitiek aanwezig is ?
Bidden, ben je niet goed.
[offtopic]Oja je komt uit boeren dorp he:P, al die mensen daar sporen niet.[/offtopic]
Maarja, hoop dat een goed iemand wint.
Citaat van FerhatRHet zijn er 20, geen 100.
En trouwens, het moet eerlijk gebeuren. Heb namelijk gehoord dat er vriendjespolitiek aanwezig is ?
Hoe kom je daar nou bij, gebeurt niet hoor:p:p:p.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!