360 Slim Vs. PS3 Slim ?

  • Ik zit te twijfelen wat ik zal nemen.
    Kan iemand me verder helpen ?


    Ik hou van:
    - Online gamen.
    - Films kijken.
    - Muziek luisteren.
    - Internetten,MSN,Twitter.
    - Draadloos (WIFI)
    - Stil geluid.
    - Mooi / klein design.


  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik zelf ben voor de ps3,
    ik zelf heb momenteel ps3.
    heb zelf ook de xbxo360 gehad en snel verkocht door de mindere kwaliteit en snelheid van laden van de games.
    ps3 heb veel meer opties ook qua shop je kan games online kopen.
    chatte in betere geluids kwaliteit.
    en gamer score bij xbox 360 is wel grapig maar de ps3 heb een beter is en dat zijn trophy's dat vind ik zelf leuker om te zien dan gamer score

  • Als je hem wilt gebruiken voor op internet, twitter en msn kijk je naar de verkeerde dingen, ok, ze kunnen het wel, maar ze zijn er niet echt voor gemaakt.


    Tenzij je van plan bent een extern keyboard te kopen, want lange berichten typen met het on screen keyboard is echt een hel.


    Persoonlijk zou ik gaan voor de ps3, ik heb er zelf ook een, en ben er echt zeer tevreden over.
    xBox kan ik niks over zeggen, heb het nooit gehad.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • @woutr,
    er zijn ook keyboard's die je op je controller clickt bij ps3

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 20:54:23:
    nog een tip om ps3 te nemen: blueray ondersteuning

  • Ah juist, je hebt wel dit:


    Het lijkt mij nog altijd onhandig, maar toch al iets makkelijker dan met je pijltjes te navigeren :)


    - Online gamen.
    De games zijn al duur genoeg, bij de xBox moet je nog is bij betalen om online te gamen, dat was voor mij een groot minpunt

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • PS3...
    Iedereen op eentje na die ik ken heeft z'n xbox al verkocht voor een Wii of PS3 of zijn er nog mee bezig.
    De enige uitzondering is een xbox verslaafde vriend van me die een "achievement-whore" is.
    Het online gamen is matig, minder mankementen, leukere/originelere games beschikbaar, PS3 heeft blue-ray dus dat is al een grote plus opzich en kwa interface is het veel mooier en sneller dan dat waardeloze leuk proberend te zijnde xbox menu.


    Mocht je toch voor de xbox gaan, je kan hem altijd weer verkopen dus wees gerust ;)

  • Citaat van FerhatR

    Ps3 is gewoon beter, en ik hou niet van de ramenmakers (Windows).


    Wel spijtig dat er een hack is gevonden voor PS3..


    Spijtig dat jij een groot bedrijf nooit zal overtreffen zeker?
    Gozer jij leeft nog op Windows 95 volgens mij, go on with your life.


    Tuurlijk Windows heeft meer virussen, nogal logisch als 70% gebruikt maakt van windows en dus meer slachtoffers heeft.


    Als je een mening hebt argumenteer hem dan, je zegt nu iets zonder enig verstand.



    PS3 is wel goed, heb de xbox gespeeld maar vind de consols niet lekker.
    Het is maar net wat je zelf prettiger vind gamen, ik vind de PS3 consols net iets beter in je handen liggen.



    Citaat van Alex


    [offtopic]
    Superior, daar bestaan offtopic tags voor
    [/offtopic]


    [offtopic]
    De maker van de Xbox is Windows, dus als je niet weet waar offtopic voor is l*l dan ook niet stom.
    [/offtopic]

  • [offtopic]Superior, daar bestaan offtopic tags voor[/offtopic]
    bedoel je met de hack: jailbreak.


    Ik neem nu mw2 als voorbeeld, door de blueray is mw2 veel minder kraakbaar, alle, niet mindr maar moeilijk. Tenzij je een hacker bent maakt dat niet uit. Maar het is wel irritant, de vele lobbies op xBox dat gehacked zijn...


    Ik heb beide consoles, mijn voorkeur gaat naar ps3, ik vind alles eraan beter.


    Wel kun je op bijna geen spelletjes muziek luisteren, op de 360 dus wel. En Halo is ook leuk =)


    Koop ze alletwee

  • Citaat van W0utR

    Ah juist, je hebt wel dit:


    Het lijkt mij nog altijd onhandig, maar toch al iets makkelijker dan met je pijltjes te navigeren :)
    - Online gamen.
    De games zijn al duur genoeg, bij de xBox moet je nog is bij betalen om online te gamen, dat was voor mij een groot minpunt


    Ik heb deze pad ook, en is vreselijk handig! Hij typt lekker, en is precies op formaat (ik heb grote vingers :p)



    Verder heb ik een Ps3 en een xbox gehad. Toch zou ik voor de ps3 gaan, omdat deze kwa informatie wegschrijven etc veel sneller en goedkoper is. Ook internet is gratis, behalve dan je maandelijkse kosten. Maar xbox live is best duur...


    Blue-ray is ook een heel groot voordeel, en zoals je misschien al had begrepen, is er nu ook een soort -ombouwmod- voor de ps3.

  • Oke, even uitleggen wat PSJailbreak doet,


    PsJailbreak staat het toe om games die je hebt, te backuppen, dus stel je steekt skate3 in je ps3 dan backupt psjailbreak die en je haalt skate3 eruit, steekt mw2 erin nu heb je 2games, skate3 en mw2 als je nu skate3 opstart werkt die gewoon


    superhandig als je discs uitleend,
    maar vind er maar een,
    sony haalt ze van de martk ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!