Ik nog wel, met iemand aan het praten die 75km verderweg woont, maar in de laatste 2 maanden wel 3 keer in de stadsbus naar huis heb gesproken. Vaag toeval..
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker 2
- Jbouwen
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
best wel vaag toeval ja hoe krijg je dat zo voor elkaar ?
-
Geen idee.... De eerste keer zat ze samen met 3 of 4 anderen op een 4zits bank naast me, en ik was aan het meeluisteren... Het ging over hele foute dingen op feestjes dacht ik, gekots, bla bla bla... En op een gegeven moment proestte ik het uit van het lachen...
Nou ja, ik stap uit op mijn bestemming.
Volgende keer was pakweg een maand geleden. Ik zit op precies dezelfde plek achterin, en zij zit met een vriendin enkele plaatsen voor me te kletsen. Ik kijk d'r continu aan, maar ze ziet me niet. Toen ik uit wilde stappen, moest ik langs haar. Ze zag me nog steeds niet, maar die vriendin wel. Toen ik pakweg 5 meter vanaf de bus vandaan was en de bus al reed, keek ik achterom. Ik zag ze allebei stomverbaasd kijken. :')
En de laatste keer: Ik was een uur op stage geweest, en na dat uur ontslag genomen (ben nu dus stageloos). Op het station waren 2 mensen die instapten. Die meid, en ik. In de bus heel wat gepraat, en nog met haar meegelopen tot haar school, die op een kilometer afstand hiervan is. Hoe raar iets kan lopen...:|
-
zo iets is wel heel raar ja zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt altansd niet meer dat ik me kan herrineren
best wel vaag eigenlijk (xD) maar ook wel weer grappig
-
Klopt, en het rare is, ze loopt vaak maar 1 of 2 dagen per week op de school hier in de buurt rond..
-
dat is heel erg raar ja mischien is het wel haar stage ofzo wie zal het zeggen
-
Wat doen jullie nu eigenlijk nog op CP? Moeten jullie niet uit zijn of in bed liggen? (xD)
Ik kom zelf net terug van een avondje bier en wiskey drinken, of geld dat voor jullie ook?
-
ik ben al de hele avond thuis
ik hoor eigelijk al in me bedje teliggen maar ja
dan ben je bezig dan nog ff dit doen ff dat doen oeps alweer zo laat
maar ja ik ga naar me bedje toe
weltrusten slaap lekker totmorgen en handjes boven de dekens (c) (xD)
-
hallo
-
goeie avond allemaal nog mensen wakker hiero
-
Hallo daar zijn we weer!:D
-
Goede nacht allemaal!
Wie zou mij kunnen helpen? -
hallo. hallo.. hallo... hallo....
echo. echo.. echo... echo.... -
hallo:)
-
hallo. hallo.. hallo... hallo....
echo. echo.. echo... echo.... -
terror dat is saai wat je nu doet steeds het zelfde blijf origineel man!:P
-
-
kijk das pas origineel dit had ik dus nooit verwach arendje:P
-
-
zolaat bami met sate ballen wtf:p rare gozer je blijft me verbazen:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.11.10 01:28:27:
zolaat bami met sate ballen wtf:p rare gozer je blijft me verbazen:P
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!