Ow, daar had ik niet aan gedacht. Naja, daar is het topic niet voor gemaakt we zullen zien wat de volgende contest brengt. Laten we nu maar stoppen met offtopic reageren.
Contest : Gedichten
-
-
-
Beste inschrijving is morgen avond gesloten ik zal met de jury leden overleggen.
-
~~Bump
-
Ja inderdaad jongens we moeten gaan overleggen over de volgende ronde :p dus juryleden spreek elkaar aan! ik heb al een idee
-
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de uitslag van deze ronde indien deze al bekend is? of kijk ik iets over het hoofd?
-
Ik zelf ben ook wel benieuwd Rick.
-
@stan spreek me maar aan ik heb al wel een idee!:P
-
Na een lange tijd is er nog altijd niet meer informatie ?
-
DAt komt omdat joshua-s en stan en willem en ik nog niet eens hebben overlegd!
-
ja ze komen niet online ik heb al een lijstje met mijn kandidaten voor volgende ronde maarj.
-
Ik heb de juryleden een pb gestuurd, tevens omdat de communicatie zo slecht is stap ik op als jury lid.
Er kan niet besloten worden als er geen communicatie mogelijkheden zijn, en dat is in dit contest het geval.
-
Is wel jammer. Stan, meld ze anders wie er door mag. We zijn al een week te laat ..
-
Jesus wat duurde dat lang,
Maar er is een besluit genomen,
En hier komt de uitslag dan,
En kunnen de winnaars weer
over het volgende gedicht gaan dromen,De meer naar cabertier afwijkende Alex
De woordentovenaar Lancer
Alles heeft een betekenis bij Rick
En het engelse zwaargewicht der taal yoichi
[offtopic]De naam van yoichi is opzich zelf al een hele betekenis xD[/offtopic]Nouja om een lang verhaal kort te houden, deze vier jongens zijn door naar de volgende ronde. Ze hebben 8 dagen (tot zaterdag 20:00 uur) om hun nieuwe gedichten in te leveren.
Dit maal mogen het er in totaal 3 zijn (dus daar zit wat werk aan).
Maar natuurlijk gaan we deze 2de ronde een speciale ronde maken. Namelijk je werkt in teams, het word een soort yo mamma in teams van 2. Het word een po?tisch duel tussen deze twee groot machten. Natuurlijk wel met een gevoel voor humor en respect.Lancer en Rick tegen Yoichi en Alex
Het hoeft natuurlijk niet echt over elkaars moeders te gaan, maar zorg er wel voor dat het andere team niet het laatste woord heeft.
Hou het leuk spannend en zorg dat jou team de beste word en maak kans op die plek in de finale.
Alles op een rijtje:
-2 teams
-elk team mag 3 berichten posten (respons op elkaar)
-geen grof taalgebruik, alleen waar nodig :p
-1 team in de finale rondeMet niet meer ook niet minder woorden als voldoende aan dit duel vuil gemaakt te hebben. Geef ik het eerste gedicht aan Lancer en Rick.
En probeer ook een beetje op originaliteit van het gedicht te letten wat ik al in mijn eerdere posts zei. Het mag in het Engels en Nederlans. Moge de beste winnen!
CitaatJe vijand is je vriend
Hij doet je pijn
Hij is een dief
Hij kan je geheimen onthullen
Hij leeft al eeuwen
Heb je vijanden lief als je eigen vrienden -
[offtopic]@Stan,
@Ferhat,
Dus niet in het Frans, zoals je overal doet...[/offtopic]Veel succes iedereen, en moge de beste winnen!!
Lars
-
Doe niet mee, kan ik dan bij de crew nadat Willem is opgestapt.
Heb zelf ervaring in gedichten en ik ben altijd bereikbaar op CP
-
@lars ik begrijp je opmerking niet in de offtopic tags maarja xD
-
[offtopic]
Ferhat, waarom rename jij steeds, dat is echt super vervelend![/offtopic]Begrijp ik het goed dat zegmaar de eerste die een bericht post, ook wint?
Omdat je 3x mag antwoorden..Lars
-
Ik begrijp hieruit
Je vijand is je vriend
Hij doet je pijn
Hij is een dief
Hij kan je geheimen onthullen
Hij leeft al eeuwen
Heb je vijanden lief als je eigen vriendenDit is het begin, daar moeten rick en ik op inspelen, tegen Yoichi en Alex, een soort diss battle of begrijp ik het nu verkeerd? :$
-
Nee het gaat om het sterkte van het gedicht zelf. Hoeveel mensen met de taal spelen. Het moet een respons worden op elkaar.
-
Hoeveel lijnen?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!