• Hallo allemaal,

Zoals vele weten zijn er veel downloads op CriminalsPoint beschikbaar. Alleen er zijn ook veel download links dood, maar hier komt verandering in:D

Willem is extern bezig alle downloads op een apparte server te zetten voor jullie. Hierdoor blijven de downloads lang beschikbaar, zonder irritante laadtijd en reclame.

Sommige downloads werken niet meer, en kunnen wij dus ook niet downloaden om ze extern op een server te zetten. Als jullie die nog wel ergens hebben staan, zouden jullie die dan ergens kunnen uploaden en de download link naar willem via PB sturen?

Ook nieuwe downloads die jullie beschikbaar stellen voor CP mag doorgegeven worden.

Download links sturen naar Willem, onder vermelding welke download het is / of het een nieuwe download is.

Wat zoekt Willem nog??

meer volgt..

Alvast bedankt namens CP!:cheer:

Update (Joshua): Lijst geupdate naar huidige status (Zondag 05-09-10 om 16:45).

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Willem stuurt mij een mail, met daarin een lijst met welke downloads hij nodig heeft, en ik bezig de meeste downloads wel. En zo zou ik willem daarvan voorzien.

• Yesss...!!!!!!!
    Nu kan ik eidelijk de crime-scripter source unbugged source downloaden en nog veel meer, Hartelijke Bedankt!

Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

• Alex dat komt goed op dit moment ben ik bezig met Criminals overig heb ik al af die lijst is vanaf nu te zien:

• Nieuwe update van wat ik tot nu toe zoek nog.

Cat overig zoek ik overgins nog alles wat ik in de lijst paar posten boven mijn heb vermeld.

Eind lijst van de Criminals.

• De source worden in de loop van morgen toegevoegd aan de database die ik heb ontvangen en die zal dan door Koen gecontroleerd worden en ge publiceert.

Zodra de datum bekend is zal ik dit uiteraard gelijk in het topic laten vermelden het zij door mijn het zij door een van de andere moderatoren/beheerders.

@ Ferhat: Ik zal jouw hierover op msn aanspreken zoals afgesproken op msn, ik zal eerst even alle bestaande doen en daarna zal ik de nieuwe erbij douwen.

Dit omdat het voor mijn anders on overzichtelijk wordt en dat willen we natuurlijk niet hebben.

• Beste,

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws [offtopic](Slechte nieuws eerder voor mijn:P)[/offtopic] Het goede nieuws, ik ben klaar met alles te uploaden naar de server echter wacht ik nog op links van de dingen die dood zijn.

Ik ga Morgen ochtend beginnen met alles te veranderen in de database en Koen inlichten dat die dan begin de avond online zal kunnen komen. Echter is dit natuurlijk onder voorbehoud van de links die er nog bij komen, Ik wil iedereen bedanken die me heeft geholpen met source te geven waarvan de linken dood zijn.

Helaas mag ik nog niet de link vrijgeven waarop de downloads te vinden zijn dit wordt door Koen zelf geregeld, ik weet wel welke link het is geworden maar ik laat dit aan koen over om het naar buiten te brengen.

Ik wens iedereen een fijne avond toe en hoop dat jullie dit waarderen het was echt een enorme rot klus voor al de grote bestanden die duurde best wel lang en alles gelijk opschrijven.

Ik heb de lijst in mijn post ge updated, mochten jullie nog sources hebben liggen die je wilt delen met Criminalspoint kan je die uploaden op een upload website en dan zal ik die nog toevoegen aan de database en/of aan Koen doorgeven en vragen of hij dit wil updaten.

Ik wens iedereen een fijne avond toe.

Met vriendelijke groet,

Willem

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!