Banditos.be en Joelbroos.nl zijn mijn websites en die zijn gehackt door ene DonRonaldo van Crime2Club.nl wat kan hier tegen doen?
Gehackt ...
- JoellekeB
- Closed
-
-
-
Aangezien dit verboden is kan je zelfs naar de politie gaan.
-
Oke dat zal ik zeker doen.
Die persoon is ene mootje. Ik weet niet of jullie die kennen?
Ik had van hem een source gekocht voor 50 euro netjes betaalt ik volgende dag zie ik dit. -
mooizo
-
Ik zou even contact opnemen met de hosting van crime2club
-
wo zo erg en ja idd je kan naar de politie gaan neem ook eventueel contact op met de hosting bedrijf waar je bij zit
-
Waarschijnlijk had hij er een achterdeurtje in geplaatst waardoor dit mogelijk is. Lijkt me nou niet dat zo´n no life criminals ventje serieus kan inbreken in een server noch ftp
-
[offtopic]Ja, hij kan hacken, want ben bevriend met zijn groep :).[/offtopic]
Maar ja, je kan nog altijd logs van je ftp zien etc... -
-
Hij haat mij niet xD, bewijs dan is met een screen. Doe ik ook aangifte:)
-
Citaat
Niels hij kan geen achterdeurtje in hebben geplaatst aangezien de source op een usb staat. Ik ga morgenochtend langs bij de politie ik ga nu informatie verzamelen en aangifte doen.
Dat is onzin. Met een source kun je ook rommelen als je hem vervolgens op USB zet.
Citaat@Ferhat hij haat jou hij heeft jou sources ook heb screen die hij gister liet zien van al jou sites.
Waarom ga je dan in godsnaam met z'n figuur in zee?
-
Sorry had die zin verkeerd getypt ook heeft hij screen die hij gister liet zien van al jou websites.
Dat moest het zijn. -
Zo te zien heb je je site's terug.
-
Ja, hij had de wachtwoorden niet veranderd.
@Killingdevil omdat ik naderhand er achter kwam wie het was.
Anders was ik daar nooit aan begonnen.Heb me websites terug. Voor mij kan hier slotje op ik ga morgen naar de politie.
-
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9729/R-R.html
Die had Stefan nog vandaag gesloten staat je site ook in.
Ik raad je aan met screenshot en alles naar de politie toe stappen die doen er echt wat aan.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 15:34:31:
Bovendien wie doet er nou zo stom om zijn eigen website erbij te vermelden dan ben je niet echt snugger bezig na mijn mening. -
Even iets anders: ik zou minder technische informatie geven op je onderhoudsbericht. Meeste mensen weten namelijk niet wat FTP is bijvoorbeeld.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!