Drugs inkopen bug

• Hallo allemaal, ik wil een script hebben dat je drugs kan kopen maar dat er ook de kans bestaad dat het fout gaat en je dan gewoon je geld kwijt bent. Ik heb al wat gespript alleen de pagina blijft helemaal wit. Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan?

Bij voor baat dank.

• Ik heb eigenlijk overal echo''; en dat werkt, Maar denk je dat het daar aan ligt? Want dan zal ik het gelijk overal gaan aanpassen of kan het nog een andere reden hebben dat ik iets vergeten ben of iets doms erin heb gezet.

• @ Superior: Hoe werkt dat error_reporting precies want ik heb even op internet gezocht en ik snap het niet echt. Zou je even een hele korte uitleg willen geven of een voorbeeldje?

@ FerhatR: Ik heb ondertussen het stukje rond line 13 vervangen in:

PHP
    <script type="text/javascript">
    aftellen(\'' . $tijd . '\', \'seconds\', true, true);
    </script>' . "maar weer terug!</font></div>\r\n" . $empty;
  • Wij bedoelen lijn 13 van het stukje script in je start post.

Je moet gewoon error_reporting(E_ALL) neerzetten op de pagina waar de fout zit, als je het op alle pagina's wil, moet je het op elke pagina neerzetten. Zodat je overige fouten ook kan vinden.

• Oke, maar ik ga weer even terug naar de code. Hieronder zie je lijn 13 van je script dat je in je topic start poste. Zoals je ziet begin je de echo met een ' maar je eindigt met een ". Probeer eerst die " te veranderen naar '.

PHP
    echo'
             <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over <span id="seconds"></span>
                                                                                                       <script type="text/javascript">
                                                                                                          aftellen('' . $tijd . '', 'seconds', true, true);
                                                                                                        </script>' . "maar weer terug!</font></div>rn";

• [/code]

• Probeer deze eens,

• Even maar wat gedaan, weet niet of het werkt maar.. mischien komt er opheldering?

De onderste </div> word niet opgeroepen?
    Er was een loze }, die je niet nodig had?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!