Oldskool.!

  • Beste leden,


    aangezien ik op veel fouten en lastig te maken bugs zit met downtownmafia.nl, ben ik vanplan om een inval spel online te gooien tot dtm.nl klaar is voor de beta. ik dacht eraan om een standaart RED criminals script bugs loos te maken snel, en veilig kost 2 dagjes en zo hoopte ik allemaal dat jullie ook eens komen kijken om te zien hoe dit allemaal is begonnen, ik ben vanplan om er geen updates in te doen, iniedergeval wil ik int begin gewoon egt 100% redcriminals lanceeren, om gewoon weer eens te kijken met wat we zijn begonnen en waar we nu zitten.!


    lijkt jullie dit een leuk idee? dan ga ik morgen hier per direct mee beginnen en dan laat ik jullie regelmatig nieuws weten over wat ik gedaan heb en wat niet.?


    ik zou graag jullie menig willen weten als dit leuk lijkt.!


    vergeet niet !! dit is een inval script tot downtownmafia.nl source gereed is om te lanceeren.! dit aangezien omdat ik hier mee van 0 ben begonnen, maar het zelf veel te lang vind duuren vanwegen alle kleine foutjes.!


    Groeten, michael yousef.! (a)

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!