Geldovermaken Bug

• Hallo allemaal,

Ik wil graag een script zodat je geld kan overmaken. Ik heb al wat geprobeerd maar het lukt me maar niet om het geld over te laten maken. Het geld gaat nu wel bij je account weg als je alles invuld.
    Het privé bericht word ook aangemaakt alleen word hier geen ontvanger ingevuld dus komt het nooit bij iemand aan.
    Verder staan er in dat bericht ook geen naam en het bedrag word ook niet vermeld.

Weet iemand van jullie wat ik fout heb gedaan?

• Hier is het volledige script:

• Dit maakt geen verschil, ik heb ze erbij gezet maar dan doet die het alsnog niet. Hij haalt wel nog het geld van me rekening maar hij zegt ook: Je heb succes vol geld over gemaakt naar ""..
    Dus dat klopt ook al niet.

• @Ferhat,natuurlijk heb je die fout nooit gehad ;)

Want in criminolz zit geen geld overmaken script(geld doneren naar een andere speler) ..

Hij heeft deze waarschijnlijk zelf gescript

• Volgens mij pakt hij het juiste ID. Maar er gaat ergens iets fout waardoor er iets mis gaat met het stukje:

PHP
    $user = mysql_query("SELECT id, bank from users WHERE login = '" . $_post['login'] . "'");
  • Jah, sorry ik had niet door dat die op de 2e pagina mis was gegaan en dacht dat me post er niet bij was gekomen. Dus had ik hem nog een keer getypt. Maar ik snapte wel wat je bedoelde.
    ik heb het veranders maar hij doet het nogsteeds niet.:(

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.08.10 16:03:54:
    Ik heb de oplossing al gevonden dus dit topic mag worden gesloten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!