Hallo allemaal,
Ik wil graag een script zodat je geld kan overmaken. Ik heb al wat geprobeerd maar het lukt me maar niet om het geld over te laten maken. Het geld gaat nu wel bij je account weg als je alles invuld.
Het privé bericht word ook aangemaakt alleen word hier geen ontvanger ingevuld dus komt het nooit bij iemand aan.
Verder staan er in dat bericht ook geen naam en het bedrag word ook niet vermeld.
Weet iemand van jullie wat ik fout heb gedaan?
PHP
if(isset($_POST['submit'])) {
echo"\r\n<script type=\"text/javascript\">\r\nsettab('tab3');\r\n</script>\r\n";
$fout = array();
$_POST['bedrag'] = str_replace(".", "", $_POST['bedrag']);
if($own['cash'] < $_POST['bedrag']) {
$fout[] = ' - Zoveel geld heb je niet contant staan.';
}
if(!is_numeric($_POST['bedrag']) || $_POST['bedrag'] <= 0) {
$fout[] = ' - Je moet een geldig bedrag invullen!';
}
if(empty($fout[0])) {
$user = mysql_query("SELECT id, bank from users WHERE login = '" . $_post['login'] . "'");
$own['bank'] -= $_POST['bedrag'];
$user['bank'] += $_POST['bedrag'];
mysql_query("UPDATE users SET bank = bank + '" . $_POST['bedrag'] . "' WHERE login = '" . $_post['login'] . "'");
mysql_query("UPDATE users SET bank = bank - '" . $_POST['bedrag'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'");
mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Geld overgemaakt', 'Beste crimineel,\r\n\r\nEr is zojuist geld overgemaakt op jou rekening door: " . $own['login'] . ". \r\nHet gaat om een bedrag van " . $_POST['bedrag'] . " euro!\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDe bank.', 'De Bank', '" . $user['id'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')");
echo "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font-weight: bold\">Er is geld overgemaakt aan '" . $_post['login'] . "'.</font></div><br />";
} else {
foreach($fout as $tekst) {
@$foutje .= "<br />\r\n" . $tekst;
}
echo "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />";
unset($tekst);
}
}
Toon Meer