Meer publiek

• Beste Leden,

Ik wil even jullie feedback:
    gisteren nacht heb ik alle scripts, artikels en downloads beschikbaar gemaakt voor iedereen, ook als je niet bent ingelogd.

Hierbij worden momenteel de volgende zaken vervangen door "Log in om de details te bekijken":
    - Alles tussen de code tags
    - Alle URL's

Reden: meer content, meer pagina's in Google met goede inhoud en dus ook meer bezoekers

Voorbeeld, bekijk het verschil in en uitgelogd:
    http://www.criminalspoint.com/…paypal-betaalsysteem.html

Nu is mijn vraag aan jullie of het nieuwe systeem zo goed is volgens jullie, of dat ik bepaalde andere zaken ook zou moeten eruit verwijderen, of beperken.

Ik denk bijvoorbeeld aan het afkorten van artikels, dat je uitgelogd maar 500 tekens en max 1 pagina kan lezen.

Wat is jullie mening hieromtrent?

Alvast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • het beste is gewoon naar 1 maand een berichtje naar die mensen sturen dat hun account al 1 maand niet is bezocht en dat hij na nog een maand verwijderd zal worden.

En dan nog een optie voor vakanie mode instellen zodat er niks gebeurt als mensend at vakje aanvinken.

dan ben je direct heel wat oude leden rommel van hier kwijt..

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Sloosmedia, je kritiek geeft aan dat je geen ervaring hebt met grotere websites.
    Voor mijn SEO verbeteringen vorige maand, hadden we 20% van onze bezoekers uit Google, nu na onze verbeteringen van enkel het Forum alleen al, zitten we aan net geen 50% (48,7%).
    Dit wil zeggen dat we 30% meer bezoekers krijgen, waarvan de bounce rate maar 30% is.
    Van deze 30% extra bezoekers, komt dus meer dan 70% effectief op CP en in totaal hebben we hiervan een bezoeksduur van meer dan 12 minuten actief.

Dit is enorm, en dus uitermate effectief.

SEO is dus belangrijk voor een blijvende instroom van bezoekers.
    Geen bezoekers = geen actieve CP = nog minder actieve leden = nog minder terugkomende bezoekers = nog minder actieve leden = ... = dode site.

Stop verder aub ook met altijd maar te zeveren en te klagen dat je een V5 wilt.
    Als je niet tevreden bent van de V4, vertel ons wat er je stoort, zodat we dit kunnen verbeteren!

V5 wil niet zeggen dat CP beter gaat worden, in tegendeel zelfs.
    Veel functies zullen in de V5 in het begin niet aanwezig zijn, juist omdat er nog veel moet worden ontwikkeld voor we terug op hetzelfde niveau staan.
    Een nieuwe versie is voor jullie en voor ons zelden beter!

Verder wil ik er even op wijzen dat bij de lancering van een nieuwe versie, meestal 30 tot 40% van de bezoekers afhaken bij een nieuwe versie van een website!

De beslissing om een lage prioriteit te geven aan de V5, is juist omdat ikzelf niet inzie hoe een V5 beter kan zijn, tenzij de site effectief beter is - en momenteel zie ik niet in hoe CP beter kan.

Zie je zaken ter verbetering, meld ze dan, dat we er aan kunnen werken!

• Gerben dat denk ik ook. Maar zo kun je nu wel meer bezoekers krijgen en dat is gunstiger voor de ads..

Daarbij denk ik dat je bijv de downloads wel kunt bekijken maar alleen kunt downloaden als je ingelogd bent dit voorkomt ook bots

• Koen,

Ik vat je verhaal nu misschien geheel verkeerd op maar uit jouw verhaal maak ik uit dat je liever helemaal geen v5 van criminalspoint zal willen en ik geloof dat je dus ook geen zin hebt om daar echt aan te werken? Hiermee schenk je natuurlijk wel het vertrouwen van vele leden die al vanaf de lay-out battle destijds aan het wachten zijn op een nieuwe strakke criminalspoint. (belofte maakt schuld) Daarna lees ik vervolgens dat het de goeie kant op gaat met de v5 en dat er al aan gewerkt word door cp crew leden (?en het dimoweb bestuur?).

Treurig dat je nu op dit moment weer een mededeling start dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt ik een v5? Voor mijn gevoel en misschien voor meer mensen onder ons komt dit plotseling als een raar bericht. Het lijkt er in mijn ogen gewoon op dat er gewoon nog niet eens een stukje codering is geschreven voor de vernieuwe versie van criminalspoint die v5 als naam zal krijgen?

Ik hoop toch echt dat er wel een v5 komt want ik erger me elke dag gewoon weer aan de deze lay-out en opbouw van de site. Maar, goed de gezeligheid van leden houdt me hier toch.

Verder ben ik het er wel mee eens dat mensen als bezoekers al mogen kunnen downloaden. Vele van hun maken zich lid en dan downloaden ze even wat en je ziet ze nooit meer terug?
    Tip dus: Zorg dat ze als bezoekers kunnen downloaden of Stuur de leden die meer dan 1maand niet online waren een mail. met daarin uitleg dat ze al een maand niet online zijn geweest mocht die volgende maand nog zo zijn worden ze auto verwijderen. (voor mensen die zeer lang op vakantie gaan vakantie mode optie maken).

Verder misschien even geheel offtopic van dit onderwerp nog even:
    De nachtbraak topics en de andere meest belachelijke topics. Waarom laat je zulk soort topics open? Dit kost ook ruimte op je server al ik het waarscheinlijk nog geen % van de totale ruimte maar, daar kijken we even niet na het kost ruimte voor onzinnige gesprekken. Daarnaast krijg je dat cp in groepjes zal splitsen zoals de mensen die zichzelf "de Rukbunkers groep" noemen. Beetje vaag om dit op cp te hebben niet? Wat zal jij als nieuw lid opzoek na een goeie community denken als het eerste wat je ziet is rukbunkers en meer dan 50 pagina's dom gezeur? Ik was hem al lang verkast. Daarnaast doen natuurlijk zoals wij allemaal weten al die leden dat om zoveel mogelijk posts om lekker op te vallen en misschien waardering zullen krijgen van anderen door hun vele posts terwijl ze nog nooit is iemand goed hebben kunnen helpen. (dit slaat niet op iedereen geen commentaar hier over)

Hopende op een aantal antwoorden hier op en niet over de spelfouten klagen het is voor mij nog vroeg en heb een licht katertje)

Groetjes,
    Rick

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Ik heb nooit beloftes gemaakt over een v5, het zijn enkel de leden die elkaar hebben zitten opjagen dat deze er moest komen.
    Er is een v5, met een nieuw uiterlijk, maar er is nog enorm veel werk aan voor deze zelfs maar een beetje kan tippen aan alle mogelijkheden die er hier zijn...
    Dit wil niet zeggen dat er geen v5 komt, maar dat dit wat mij betreft zeker niet prioritair is.

Nieuwe lay-out kunnen we eventueel wel al geleidelijk implementeren.
    Verder blijven we werken aan een verbeterde V4.
    Tenzij jullie dit niet willen, dan stoppen we gewoon met de V4 iets te veranderen, freezen we de code en beginnen we nonstop met de V5...
    Maar denk niet dat dit optimaal is...

• Liever 50/50, zodat deze geupdate wordt en toch aan de v5 werken.
    Maar de layout, heb je er al één, want de battle was niet goed verlopen of wel toch?

Nu nog iets over dit, ik zie dat er meer leden bij komen die enkel downloaden, kijk af en toe maar in de online ledenlijst. Zie je soms veel leden met 0 posts en dat ze in de "db" zitten. We krijgen wel extra leden, maar die enkel downloaden.

Maar ik hoop dat je dit in orde krijgt :-), drink er één want ik mag niet:cheer:

• @Ferhat, ik citeer mezelf even uit het "forum opruimen" topic van Terr0r, waarin een mogelijke oplossing staat.

Citaat

@Terror, ik erger me nogal aan de de mensen die zich speciaal registreren voor de downloads. Ik vind dus dat er dan wel een soort van "zoveel forum posts moet je hebben voor de downloads" systeem moet komen. Want ik vind dat men dan wel iets voor de community moet doen, voordat men kan downloaden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!