Lifechallenge...

• Beste mensen, een vriend van mij had een ongelofelijk "stom" idee om van groningen naar amsterdam te lopen in één dag!

Wat we hier mee willen bereiken is natuurlijk het doel dat je het kan, van groningen naar amsterdam in een dag.
    Noem het een doel in het leven.

Iets wat je voor jezelf neemt, en probeert te presteren, dat je het probeert en zelfs haalt.

Het is ongeveer 184KM. van groningen naar amsterdam, en op google maps staat dat dit 1 dag en 9 uur duurt.

Ondertussen hebben we besloten, dat dit een verdeelde reis word, wel in een keer, maar in 2 a 3 dagen!

Wat vinden jullie hier nou van om dit te kunnen presteren als het lukt?

En wie van jullie lijkt het eventueel wat, om schouder aan schouder mee te lopen, puur voor jezelf: Ik kan het!

We hebben besloten, om dit ook voor het KWF Kankerbestrijding te doen!

Ik hoor graag jullie meningen ;)

Groetjes, Lancer.

• Tenzij je echt al jaren traint ervoor is het gewoon onmogelijk.

Mensen die marathons lopen trainen daar echt heel lang op, en een marathon is maar 42km.

Het is dus inderdaad een vrij stom idee, maar het idee achter het idee is wel mooi.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• We hebben toch besloten, om dit in meerdere dagen te doen, mischien 2 a 3, aangezien het 180+ kilometer is, en mensen bij de nijmeegse vierdaagse al kapot gaan van de pijn :P

Gezellig kamperen :) En ja, we zoeken inderdaad sponsors, en we gaan voor het KWF Kankerbestrijding lopen!

@Sloos, loop je mee naar gouda? Daar woon ik namelijk :P
    Joshua, klopt...Dit hadden we al in de gaten!

• Stichtingen voor ziektes hebben als enigste echt nut vind ik, en ook ik snap je keuze! Succes.

edit:
    Als je dit werkelijk gaat doen mag je van mij een topic openen waar iedereen je succes kan wensen. vind het een goede stap van de mens die zeker dan even onder de aandacht mag. Ook zou het leuk zijn als je filmpjes / foto's maakt van je 'reis'.

• Bedankt Joshua en dat klopt, vind het super dat je achter mij staat, zoals veel mensen hier, en dit zal ik zeker doen.

Over de filmpjes en foto's, ik ga proberen een live-cam o.i.d. mee te nemen.
    Al mag dit niet lukken, zal ik de gehele reis filmen, en daar de "hoogtepunten" uit halen en laten zien :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!