Gratis unieke layout

  • Hey


    ik heb voor jullie een gratis layout gemaakt
    alleen is de bedoeling dat jullie hem verder uitwerken.


    Layout was normaal voor straatbaasje.nl maar heb nu toch een dus ik wou eens lief zijn dus post ik hier men halve layout.


    Hopelijk leren jullie eruit beetje uit
    en maak jij het mooier.


    Voorbeeld van layout :
    http://www.imgdumper.nl/upload…/4c49d0dbe1685-layout.jpg


    Voor de .psd bestand moet je maar in PB vragen en je msn erbij zetten


    Reactie's zijn welkom
    groetjes,
    devlover




    DEEL 2


    http://www.imgdumper.nl/upload…/4c4c165ff1fee-layout.jpg

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Je bent wel een ripper hé.
    Je hebt de helft van Ferhat zijn css geript (qua input velden, tekst, mouseover etc.
    Tevens had je de layout niet gekocht van Erik...[/offtopic]
    Nee dat is geen layout maar meerdere blokjes dat niet eens afgewerkt is.

  • Citaat van MrWasted

    [offtopic]Je bent wel een ripper h?.
    Je hebt de helft van Ferhat zijn css geript (qua input velden, tekst, mouseover etc.
    Tevens had je de layout niet gekocht van Erik...[/offtopic]
    Nee dat is geen layout maar meerdere blokjes dat niet eens afgewerkt is.


    Sorry maar farhat heeft de helft van mijn css geript bedoel je vast.
    En dat weet farhat zelf ook wel :)


    Daarbij is de layout op SB wel gekocht en tevens al helemaal aangepast naar eigen look.


    En layout is best wel niet slecht vind ik zelf..
    Ik design dan is iets en is het ook niet goed..


    Jullie zijn gewoon nog kinderen dat heb ik wel verstaan ondertussen.


    Ik weet ook zelf wel dat het nog veel beter kan maar jullie moeten ook eens leren..

  • Citaat van MrWasted

    Neen hoor, want ik heb de css gemaakt. helaas, en bron is ook van ons (kan ik bewijzen :))


    Ja hoor,
    dat bewijst trouwens alleen maar dat jij nu farhat bent..


    Kun je ook verklaren dat je dat aanmeld script niet mocht gebruiken van ferki en dat je het toch deed ?


    Het scripts is dus illegaal..


    Heef hier trouwens ook maar eens een verklaring voor ripper!

  • Wij mogen dit gebruiken en 1 ik ben niet farhat/ferhat.


    Twee, het script mogen we gebruiken.
    Drie, de css heb ik geschreven, omdat mijn css-skills hoger liggen dan die van Ferhat, en dan rip jij men div .item etc, + de teksten.
    Ferhat is niet meer illegaal bezig, al een lange tijd niet. En met hem samenwerken is echt leuk, hij bied mij en vrienden domein en host aan. Hij is te vertrouwen, jij ript en dan noem je ons ripper. Sorry, je moet niet in je eigen wereld leven.
    Tevens heb ik Jordi Chamid gecontacteerd, hij zal nog naar je hoster (Versio) contacteren i.v.m. het illegaal gebruik van de clone van zijn source. Zie info ChamidMedia.nl.
    Ook, jij kan niet scripten, want ik heb je werk gezien qua scripting, leer tenminste php 4 - 5 en geen 3.
    Ook heb je de naam geript van men vriend Nick (straatbaas) door er een "je" achter te zetten. Dit is dus ook een idee dat je niets zelfs kunt verzinnen en dus ript.


    Heb je bewijs dat ik Ferhat ben, najah, je liegt dat je er zwart van ziet. Ik heb je host ook gecontacteerd en hun gingen zowiezo al iets doen wegens je illegale praktrijken.


    En mensen die Ferhat oplichter etc. noemen, toon dan is bewijzen, toon ze is per Pm.


    Dit moest er heel even uit, want devlover is ook een stalker, die Ferhat belde, hem oplichter noemde.
    Ja Ferhat heeft me alles vermeld.


    Dank jullie om dit te lezen.


  • Nou je ging al 2 weken geleden contact opnemen met men hoster of jordi maar jordi heeft me nog niet aangesproken.


    En ik mocht van nick er een je achter zetten.


    Daarbij had ik inderdaad farhat al eens opgebeld omdat ik die jongen zelf ook wel ken, en hij geen deugniet op straat!


    Verder mag je met bewijzen komen.. Geef je telefoon nummer maar eens dan bel ik het even door naar mij advocaat en mag je alles via hem regelen.


    En als je jonger bent dan 18 jaar doen dan geen moeite wat maak je dan van kans ?


    G4G clone mag gebruikt worden als alle ilegaale scripts die van de echte G4G zijn eruit zijn wat ook gebeurt is.


    Wat je zei van dat je men souce al in gekeken hebt klopt ook niet
    want niemand heeft de source die ik bezit en al zeker geen toegang tot men ftp.


    Ik werk alleen met echte mensen..

  • Ow je voelt je groot :D,
    bewijs regel ik met crew wel :-).


    Jij een advocaat hebben je kan zelfs geen deftige layout aanschaffen en dan ga je advocaat regelen voor 130 (ongeveer) per uur. Maak dat een andere wijs hé, en ik ben geen kind sorry.


    Over de G4G source, dit werd al zoveel keer gemeld.
    Teksten, css etc. mag je niet gebruiken
    Afbeeldingen zijn illegaal
    Html is ook illegaal
    En ik zie dit nog allemaal bij jou. Verander eerst dit voor je je site online zet.


  • Wij hebben inderdaad een vaste advocaat en hebben ook budget om dit ons te kunnen permitteren. Buiten straatbaasje.nl heb ik nog een grotere site met 312 bezoekers per/dag.


    Wij zijn daar tenminste mee bezig en hebben daarvoor een deadline en een contract aangetekend.


    Verder nog iets ?



  • He Farhat of F ramory. Je bent al vaak verbannen hier op cp door oplichting en andere praktijken. heb deze topic al gemeld. En de rest van jou topics ook weer.


    Je weet 2 belangerijke regels niet meer he. Respecteer anderen en geen dubbel accounts. Jammer dat je de zoveel hebt en de crew jou niet snel door heeft daarom hebt ik de bewijs al verstuurt.


    Tevens heb jij tegen over hem dat hij een ripper is. Maar jij bent er zelf een. Wat wil je aan de crew melden dat hij een plaatje gebruikt uit de film. Laat me niet laggen kerel. Bijna alle source die je vind hebben plaatjes uit films enz.


    ONTOPIC


    Leuke design en alleen heel druk maar dat licht meschien aan mij


    MVG Mike


    MVG Mike.

  • Jah, maar WOuter was zo ongeduldig dat hij direct een rip-off makte van de layout van Ferhat en deze dan vrijgaf.
    Daarom heeft Ferhat niet betaald.


    Ferhat heeft mij al minstens 180 betaald voor scripting werk en er komt nog.


    Dus beschuldig hem niet altijd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!