mollie voorbeeld snap niet

• heeft iemand een mollie_wallie voorbeeld want ik snap de voorbeeld niet die op de mollie site staat
    en de $this variabel wordt niet eens gedefineerd (vind ik gewoon onzin en geen duidelijke uitleg)
    gebruikt iemand zelf mollie_wallie kan diegene dan een voorbeeld sturen die ik wel snap en van kan leren.

alvast bedankt :}

en ja ik heb verstand van php en mysql (serverside scripting is mijn ding :p )
    en ja ik heb de voorbeeld al gezien op de mollie website
    en nee ik snap het niet
    liefst geen vragen over snap je dit of dat
    ik wil gewoon een wallie voorbeeld waarvan je kan leren :cheer: chears :P

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

en ja ik heb verstand van php en mysql (serverside scripting is mijn ding )

En je vraagt je af waarom $this niet gedefineerd is?

Misschien is het makkelijk om te tonen wat je hebt, dan kunnen wij jou helpen waardoor jij ook iets bijleert.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• MrBean @ Jij bent zeker grappig:|

5sec lezen. Niet eens.

• laat maar ik doe het wel zelf ik leer wel van mijn eigen fouten tog bedankt (voor niets :P )

dit is pure tijdverspilling voor mij en irritatie loopt op

voor de rest leer lezen
    nederlands natuurlijk :p

• Voor niks?

Als je gewoon had gezegd wat er niet werkte, dan konden wij jou heel makkelijk helpen.

Trouwens, je zegt dat server side scripting je ding is?
    Maar blijkbaar weet je niet waar $this voor staat, misschien toch maar is opnieuw php beginnen leren dan?

Don\'t like me?

• uhgum $this wordt niet gedefineerd maar ik kan er wel uithalen waar het voor staat (soort van basis ding)

beetje nl leren helpt goed

aangezien je voorbeeld ziet het ernaar uit dat je pc een soort van back-up wil maken maar dat fout uitkomt
    maakt je pc wat trager zoek maar op google hoe je dat kan fixen ( dit is alleen een tip )

ennuh sorry mijn fout $this is predifined variabel dat wil zeggen dat het al is gedefineerd

• $this moet ook nooit gedefinieerd worden ...

Een beetje Nederlands leren zou voor jou inderdaad geen kwaad kunnen.

Citaat

aangezien je voorbeeld ziet het ernaar uit dat je pc een soort van back-up wil maken maar dat fout uitkomt
    maakt je pc wat trager zoek maar op google hoe je dat kan fixen ( dit is alleen een tip )

Kan je dit nogmaals typen in normaal Nederlands zodat ik het versta?

Don\'t like me?

• als je een bestand aanmaakt maakt je pc een backup die backup wordt verkeerd gehanteerd waardoor het een overbodige bestand is en geen back up is

als je dat niet snapt dan mag je het aan iemand anders vragen heb ff geen zin om verder uit te leggen :cheer:

oohja voor de rest fijne vakantie

• [offtopic]Ik wou net zeggen, jij praat geen Abn, W0utR is Belgisch en hij praat nog beter dan jou(xD)

Dus ga niet zeiken op andere mensen terwijl je zelf niet met hoofdletters typt of komma's[/offtopic]

Dat voorbeeld van Mollie werkt gewoon goed ;)
    En anders ga je naar TargetPay.com.
    Ik heb Bellen & Wallie van Mollie, en SMS van Targetpay.

Lars

• mrbean, ik werk trouwens niet op een windows pc, en ik heb gewoon de zip file van op mollie gedownload en terug geupload, omdat dat mijn voorbeeld was.

Don\'t like me?

• 0.0 grapje (xD)
    ik heb niet eens spelling gehad :p
    daarom dat ik zo typ
    nog vragen over mij ?
    zoniet
    sluit de topic maar
    of kan ik dat zelf (xD)
    ik ben tog zo een ******* ***** *** ******* **************
    wat zou er nou instaan ???

• ontoppic?

Ik heb een probleem, ik snap iets niet +o(
    Als de gebruiker de betaling heeft afgerond, dan moet er iets gebeuren een INSERT.

Doe ik het op deze plaats goed?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!