Hoi,
Na hard werken heb ik verdienlocatie.nl zo goed als af, nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden.
Het enigste dat nog moet gebeuren is iets bij uitbetalingen en de linkpartners.
Ik zie uit naar jullie commentaar
Robin
Hoi,
Na hard werken heb ik verdienlocatie.nl zo goed als af, nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden.
Het enigste dat nog moet gebeuren is iets bij uitbetalingen en de linkpartners.
Ik zie uit naar jullie commentaar
Robin
mss een demo accountje ?
en mss even verhaaltje wat de site specifiek waar voor hij moet dienen
kan nu al zeggen de layout vind ik niet echt zo toppie
je kan inloggen met test & test
Het is een site waarbij je 3 links krijgt die je dan moet promoten, en voor iedere klik geld krijgt.
ziet er wel leuk en tof uit goed gewerkt zou ik zeggen :p
alleen spijtig dat ik gen kvk zie komt niet echt zo vertrouwlijk over
en ook er staat we betalen je pas uit bij 2.000 punten 1 punt is 0.3 cent zou ik eerder zo zetten 0.03 want als ik zo lees zou ik toch zeggen dat jij zegt 1punt is 30 cent zo lees ik het gwn tipje dat ik geef voor misverstande te verkome:p
geef je toch 6/10 voor de site voor het werk neem een nieuwe ingame en outgame layout beetje netter en prof dan kom je ook ineens beter over
mijn tips :p
Citaat van Robinsvenneke, bedankt voor je commentaar. De layout is eigenlijk helemaal naar mijn wens omdat ik het strak wil hebben en dat is wat de doelgroep ook wil.
Wat je zegt over die 0.03 zal ik wel omzetten naar 0.3 cent.
Over de kvk, wat hebben jullie hier toch allemaal met die 9 cijfers?
je verstaat het verkeert :p
je ziet nu zo 0.3cent als je nu zou zetten 0.03euro zou beter zijn volgens mij toch
tja de layout ieder zijn keuze vind hem niet echt geschikt voor dit doelgroep mijn keuze maarja jou site jou keuze he
ook van die kvk wil je er niet mee afkrake ofzo totaal niet wil je gwn de hint geve dat je dan vertrouwlijker overkomt niemand moet die neme hoor van me:)
0.3 cent is iets anders dan 0.03 euro
0.3 cent is 0.003 euro
euhm bij mijn weten gaat een euro niet tot 3 na de , je kan het zo ver uitrekene ja
maar in het echte leven gaat het tot 2 cijfers na de komma:p robin je brengt me in de war nu :p
0.03 = 3 cent
0.003 = 0.3 cent
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!