Hallo,
Hierbij heb ik een ingame layout gemaakt ..
dit is hem;
Voor de klikkers;http://img444.imageshack.us/img444/8611/designiu.png
Hierbij vraag ik jullie beoordeling graag zo beoordelen;
Alvast bedankt
Greetz..
Hallo,
Hierbij heb ik een ingame layout gemaakt ..
dit is hem;
Voor de klikkers;http://img444.imageshack.us/img444/8611/designiu.png
Hierbij vraag ik jullie beoordeling graag zo beoordelen;
Alvast bedankt
Greetz..
ik wil best een beoordeling maar je grote versie is niet zich baar dus kan ik ook niet echt een goeie beoordeling geven
Cijfer 1/10: 1
Pluspunten: Geen
Minpunten: als je iets steelt en je wil het veranderen met een andere kleur doe dat dan goed mat tussen je letters zit nog echt overal zwart verwerkt :O 8-)
Tips: maak helemaal zelf eens iets .iets wat helemaal van jou zelf is
evt waarde: 0,0
@ Terr0r misschien fijner om de link bij te zetten waar hij dit van heeft geript als dit het geval is ?
@ mafiabase je kan aan de layout zien dat JoeyB1996 deze veranderd heeft door de kleur zwart te veranderen naar grijs hoe verklaar jij anders die kleine zwarte stukjes in het menu bij de letters
Dat is gewoon stroke
Als jarenlang designer hoor je dat te weten...
hij heeft gwn zijn letters donker geel gemaakt en dan stroke naar binnen gedaan op x2 in het zwart en dan krijg je dit resultaat
zal expres me bericht aanpasse voor jou
Cijfer 6/10:
Pluspunten: het icoontje en de achtergrond al kun je die gwn vinden
Minpunten: alle rest is gwn een rander pakken en pattern en hopla je hebt alles je tekst is te groot vind ik
Tips:ga je tekst kleinder maken en doe er meerdere effecten in zal je mooier resultaat krijgen
evt waarde: denk op 2.50 meerdere keren verkopen anders 7euro
Inderdaad sven,
En ik laat jullie nog wel de Layer's zien,
maar nu ontopic en kom maar op met beoordelingen:cheer:
kijk dit krijg je als je je letters donkergeel en stroke geeft volgens jullie
wel raar dat je dan niet overal zwart om krijgt
zo als zou moeten met stroke zo als je kan zien
gewoon met grijs de grote vlakken zwart gevuld anders krijg je het niet zo beroerd ondanks dat je de layers laat zien
Wat ben jij een irritand jong,
ik heb het gewoon gemaakt en je mag van mij best zien hoor.
ik snap niet wat jou bezielt ik heb het zelf gemaakt en ik raporteer jou ook want jij vervuilt alleen maar mij topic.8-)
Citaat van JoeyB1996Wat ben jij een irritand jong,
dankje wel
Citaat van JoeyB1996ik heb het gewoon gemaakt en je mag van mij best zien hoor.
nee dat hoeft niet hoor ik geloof je toch niet
Citaat van JoeyB1996ik snap niet wat jou bezielt
ik vind het heel erg irritant als ik iets maak en een ander gaat er met mijn dingen van door zou jij het leuk vinden als ik met jou layout of header er van door zou gaan ?[/quote]
Citaat van JoeyB1996ik heb het zelf gemaakt
ik geloof je niet maar ja dat is mijn mening en dat mag hier in nederland vreiheids van menings uiting is toegestaan in nederland
Citaat van JoeyB1996en ik raporteer jou ook
je rapoteerd maar een eind weg ik geef alleen maar mijn mening en als je daar niet tegen kan en op je teentjes voelt getrapt zou mij een rotzorg zijn (h)
Citaat van JoeyB1996want jij vervuilt alleen maar mij topic.8-)
ik vervuil het niet ik wijs je ergens op en als je daar niet tegen kan ja dat kan he
terror me excuses hoor jij zit er toch goed naast kijk je denkt dat die aan het rippe was omdat die van bove donkerder is als vanonder gwn gemakkelijke conclusie daarvoor :p heeft gwn donkerdere kleure genome als benede en meer stroke bove als benede zo denk ik er toch over
sorry JoeyB1996 dat ik oftopic ga kan er zelf niet goed tege dat mensen wille blijve doorrammen tot ze zelf gelijk krijgen als ze totaal ongelijk krijgen
de outside stroke is standaard als je de stroke aan zet bij layer propeties
maar okee ik zie het ja een foutje van mijn kant kan gebeuren
maar zou het leuk vinden als ik er met jou spullen vandoor zou gaan ?
maar okee nu weer ontopic
[offtopic]Jij vervuilt hier het topic,
[/offtopic]
De beoordelingen mogen komen:D
ennuh joey heb jij wel rechten op die cartoon??
Ik heb hem gehad van Micky een mederwerker van WjSolutions ( Eigenaar : Willem)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!