Voila, hier het beeld van op Sporza
pronostiek ned - spa
- W0utR
- Closed
-
-
-
-
Lol, daar doe ik geen moeite voor, beide teams wouden winnen, met veel fouten als resultaat.
De meeste kaarten waren ook gewoon terecht gegeven, volgens mij heeft hij zich ook een paar keer moeten inhouden om niet nog is geel te geven, want rood in een finale staat niet zo goed :p
-
inderdaad, enwaarom zeuren dat iniesta buitenspel staat als de commentator duidelijk zegt: GEEN buitenspel en het beeld het ook aangeeft:S?
-
Niet bij de goal maar daarvoor iets daarvoor 7 sec daarvoor bij de voorzet dat is 1,
De scheids zou een gele kaart moeten geven bij de aanval bij Robbin das ten 2e.
en ten derde zouden we nog een corner moeten krijgen! -
-
wast wel.... :p
-
-
Laten we blij zijn voor Spanje dat ze wereldkampioen zijn, trots zijn op ons team dat ze toch potverjandozie tweede zijn geworden, en nu doorlopen mensen en doorgaan met het normale leven??? Back to work? Ik wel
-
oke we hebben verloren zal dan wel geen buitenspel zijn maar de scheids heeft wel veel fouten gemaakt maakt ook een beetje in ons voordeel maar goed het kon anders aflopen [offtopic]
(was beetje boos en teleurgesteld sorry daarvoor)[/offtopic] -
Iedereen maakt in situaties als deze fouten. Heb je de druk van die man wel eens bedacht? Als hij andersom had gewerkt was het in Spanje nu rellen geweest...
-
Citaat van mafiabase
oke we hebben verloren zal dan wel geen buitenspel zijn maar de scheids heeft wel veel fouten gemaakt maakt ook een beetje in ons voordeel maar goed het kon anders aflopen [offtopic]
(was beetje boos en teleurgesteld sorry daarvoor)[/offtopic]Weet wel dat je teleurgesteld was:p
Maarja , het was echt mm werk..:p
En ik was al eerder teleurgesteld(Italië(xD))
Maar liever zo verliezen dan die penalty's moeten meemaken , want ik was 4 jaar geleden echt dood aan het gaan toen Grosso de beslissende penalty kon binnentrappen:p (gelukkig deed die het:|) -
Omai, stop nu eens met uitvluchten te zoeken.
Je kan niet ontkennen dat Nederland gewoon heel veel fouten gemaakt heeft, vandaag zijn ze daar eindelijk eens voor afgestraft.
-
-
Ik denk dat Spanje gaat winnen (xD)
-
Mife en ik hadden het goed(L)
maar jammer genoeg is het niet leuk:(
-
ik had het ook goed hoor ?:P
-
oooh sorry:$
niet gezien ik zie een klein jongetje ook niet zo goed hé :p
nee geintje man;) -
:@ wie is hier klein :@
Hahah
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!