Captcha V5

  • Kun je me de tijd geven wanneer je hem gekocht hebt ;) Zo kan ik verifiëren of jij de echte koper bent. De error komt omdat de output om een of andere reden beschadigd is. Een oorzaak waar ik verder ook weinig aan kan doen. Tevens staat er een [1] achter de bestandsnaam wat duidt op een kopie.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Tijdje geleden al banditi versie gekocht maar nog steeds niet werkend, als ik hem gebruik zie ik onder aan de pagina :


    <input type="image" name="captcha" src="captcha.php?id=


    meer niet.

  • Beste niels,
    sorry voor de bar weinige info, het blijkt gewoon aan een " te liggen ik heb dit gefix. Nu zie ik de pics wel maar als ik op de juiste klik zegt die code onjuist.


    Jammer alleen van je reactie, je valt me eswaar aan :S
    ik vraag gewoon om een beetje support en had graag een pm van je gekregen om het verder te bespreken, maar als ik een auto koop verwacht ik ook dat die het gelijk doet! en niet dat ik er nog aan moet sleutelen.


    Speedy


    PS : had er niet zoveel tijd voor om dit zelf te fixen daarom vroeg ik jou support ff

  • Idd zoals forbidden zegt. Volg het demo bestand. Het controle stukje is maar 1 regel hoe wil je dat in godsnaam dan verzieken? Je hebt vast wel sessies aanstaan dus.

  • Davey als je me overspannen wil hebben zo vlak voor de zomervakantie moet je vooral doorgaan. De crimes.php die in de vorige versie zat gaf ook geen garantie om te werken, ik heb dit meerdere malen op jouw site gecontroleerd en het werkte dus komt a.u.b. niet bij mij aankloppen.

  • Citaat

    Het werkt niet hoor, want er komt standaard te staan: De politie zoekt je nog enz.. Dus je kan in feiten de misdaad niet plegen. Volgens mij hoort dit niet?


    Als het fout was zou er wel staan dat de captcha code fout was o.i.d.


    Dat de scripting van criminals dramatisch slecht is kan ik weinig aan doen.

  • Uhm, misschien kun je in dit topic je probleem wel posten? En Niels is een betrouwbaar persoon naar mijn weten aangezien ik ook deze captcha ooit van hem heb gekocht en er was NIETS mis mee!


    Misschien is zijn Gmail adres wel bedoeld als msn adres en niet als e-mailadres en leest hij dus zijn emails via gmail niet? Als je hem vandaag hebt ge'pmt en hij is amper online geweest vandaag hoe kan hij dan reageren!


    Graag niet zomaar iemand vals gaan beschuldigen!


    Oude topics bumpen is ook niet toegestaan 8-)

  • Drona
    Er zit ten eerste een werkend voorbeeld bij. Indien hij niet werkt is het probleem dat de GD lib te oud is (al zitten er niet echt nieuwe functies in) of de PHP versie is out of date.


    Dat ik niet op verzoekjes reageer is omdat ik in tegenstelling tot jou waarschijnlijk wel een druk leven heb. 40 uur in de week stage en dan ook nog een dikke 10 uur aan mijn andere projecten.


    Wanneer je me nogmaals onbetrouwbaar noemt zou ik toch een ander forum gaan zoeken aangezien ik niet iemand ben die dit pikt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!