Leuk domein,:cheer:
ik ben ook van de partij.
Leuk domein,:cheer:
ik ben ook van de partij.
[offtopic]Joey, je kan niet scripten-.-[/offtopic]
Ik zou best willne helpen met het design als je nog niemand hebt, en je mij niet al te slecht vind
Ik heb PHP5 en tpl al aardig onder controlle. Maar ik snap niets van mysqli.
Ik wil wel meehelpen Stuur even een pm met meer info/msn ';)
Toon,
Dat is veranderd.8-)
MySQL en MySQLi zijn wel degelijk grote verschillen, echter kun je MySQLi op de mysql versie gebruiken of de uitgebreide versie met mysqli->execute(); etc.
Dus wel degelijk grote verschillen, alleen kun je het ook simpel houden.
Linkforsoad & JoeyB1996 @ Ik heb nog nooit met mysqli gewerkt, en heb ook op google gekeken naar voorbeelden. Ik zie tog wel een verschil. Denk dat ik en stan er wel uit komen.
Maar eerst Ned - Spa kyken he.
Natuurlijk, er is verschil. Maar het is wel zo dat als je MySQl kunt, dat je met even een dag of twee lezen (boek, geen halve tutorials) toch wel aardig op gang komt hoor.
Voetbal? Wat is dat.
Oke ik ben nu 4 weken in australie, daarna zal dit project hervat worden.
We zien het wel. Was namelijk de vorig keer ook zo. Iedere geval een fijne vacantie. En ik hoop als je terug bent dat dit een succes wordt.
MVG Mike
Je zou eigenlijk naast de SVN server over een tijdje een Mantis pagina op moeten zetten, waar iedereenz zijn fouten / tips / meningen kan droppen
Voorbeeldje, devtrack.tweakers.net.
Ik ben weer terug van vakantie, ik ga denk ik toch beginnen met een layout. Als mensen nog mee willen helpen graag! Stuur even een PM of reageer.
Misschien zal ik af en toe mijn bijdrage leveren. Ik heb niet de tijd genomen dit hele topic door te bladeren, maar ik heb gezien dat het via SVN gaat?
Is er autorisatie nodig om de bron te kunnen aanpassen, of is het vrij? Ik heb geen ervaring met SVN.
Zag nu net toevallig dat je OOP wilt proberen. Overweeg je dat nog steeds? Zo ja, wil je dan netjes in een framework werken (welke)?
:slotje: graag te sluiten geen tijd ivm met prive redenen, ik reageer komende maanden ook niet meer op pb tjes etc. ben weg op CP!
-KNIP-
bboy, nog altijd respect. Een OS is veel werk en is maanden scripten. Dus respect!
-KNIP-
Hij zegt dat hij -even- geen tijd heeft wegens privé redenen. Moet je nog altijd niet zo reageren!
-KNIP-
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!