hallo cpers ik wou wel eens weten wie er 17 juli en 18 juli naar free festifal gaan.
er word voornamlijk hardcore en hardstyle gedraaid.
mvg,ssjharry
hallo cpers ik wou wel eens weten wie er 17 juli en 18 juli naar free festifal gaan.
er word voornamlijk hardcore en hardstyle gedraaid.
mvg,ssjharry
waar is het?
Ja dat bedoel ik;) Dus het is niet voornamelijk hardcore/hardstyle maar gewoon half/half toch???
Ah te ver weg, en tevens ben ik vanaf vrijdag t/m 19 juli op verjaardag. Ik ga wel naar elementz in emmen(rietplas)
Nou ik ga dus wel. Veel plezier allemaal :cheer:
ik ga waarschijnlijk ook is bij mij om de hoek:)
is vandaag he hoelaat begitn het:P
was van plan te gaan maja was gezeur met treinen ofzo ik moet nogal stukje naar almere toe:P dus ga ik maar dichter in de buurt uit:P
Ik ga naar 2 andere feesten, hoewel ik luister naar Free Festival maar zou daar ook wel keer naartoe willen
Ga binnenkort naar:
- 25 September 2010 - Project Hardcore (Silverdome Zoetermeer)
- 04 December 2010 - Nightmare indoor (Ahoy Rotterdam) 3e keer
Citaat van SCF
Niet dat je daar kon horen hoe beroerd Angerfist draaide maar vooruit.
Ik neem aan dat mijn laatste tweet genoeg zegt over het feest en de hardstyle area.
http://twitter.com/nkootstra/
Dit was waar ik geweest was:
13:30 - 14:30 - Coone / Draaide redelijk
14:30 - 15:30 - Crypsis / Kon wel huilen om de overgangen die hij had
15:30 - 16:00 - Angerfist / Draaide echt belachelijk slecht, de hele tijd ging ook het volume weer wat harder en zachter wat niet ten goede kwam.
16:00 - 17:00 - Noize Suppressor / Was wel even een verbeterpunt
16:30 - 17:30 - D-Block & S-te-Fan / Was ook wel mooi maar ook weer niet spectaculair
17:30 - 18:30 - Headhunterz / YAY =D
18:30 - 20:00: Showtek / Ronduit belachelijk dat hun buiten hun studio durven te komen met hun newstyle/put your hands up gay muziek.
20:00 - 21:00: Tommyknocker / Eerste half uur meegemaakt wat echt top was.
20:30 - 21:30 - Chain Reaction / HULDE
21:30 - 23:00 - Zany / HULDE(RDERDER) ronduit ziek hoe lekker
Laatste kwartiertje nog naar Outblast vs Korsakoff geweest wat ook wel lekker klonk.. Alleen mijn dance stamp moves waren niet zo goed als die lui die er met pillen op stonden te dansen dus maar even uitgerust van Zany en Chain Reaction :d
Niels, klinkt alsof de line-up slecht was zie alleen een paar uitschiters:P
Noize Suppressor(L)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!