• beste leden.

elke x als ik, $user->id gebruik werkt
    het php script wel.!

maar als ik eenmaal " . $user['id'] . " gebruik
    of allen $user['id'] dan krijg ik een error en een witte pagina, ik snap gewoon niet hoe dat komt en waar het aan kan liggen... jullie enige idee...?

:cheer:

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• als ik deze code gebruik dan geeft die deze error aan.

Fatal error: Cannot use object of type stdClass as array in /home/downtown/domains/downtownmafia.nl/public_html/inc/config.php on line 185

en dit is de code.

PHP
    if ($data['rang'] < 12 && $data['rangvordering'] > 100 )
    			{
    			mysql_query("UPDATE users SET rang=rang+1,rangvordering=0 WHERE id=" . $data['id'] . ");
    			}

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Citaat van Bever
    PHP
    if ($data['rang'] < 12 && $data['rangvordering'] > 100 )
    {
    mysql_query("UPDATE users SET rang=rang+1,rangvordering=0 WHERE id='".$data['id']."'");
    }

Zo?

had ik ook al geprobeert maar dan krijg ik deze error.

Fatal error: Cannot use object of type stdClass as array in /home/downtown/domains/downtownmafia.nl/public_html/inc/config.php on line 185

• Yups..

die haalt via

PHP
    $data = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT * FROM users WHERE login='".$_SESSION['login']."'"));

de info van de gebruiker.

• Ja je gebruikt dus een object en geen assoc / array

Verschil:

Object:

$data->variable

Assoc / Array:

$data['variable']

PHP
    if ($data->rang < 12 && $data->rangvordering > 100 )
    {
    mysql_query("UPDATE users SET rang=rang+1,rangvordering=0 WHERE id='".$data->id."'");
    }
  • Opgelost superr bedankt (A).

ik zag dat helemaal over het hoofd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!