Soort werkzaamheden:
Beste CP'ers, sinds een aantal weken ben ik van plan een geheel nieuwe website op te zetten. In dit geval is het een online RPG maffia game! Maar hiervoor zoek ik nog iemand die samen met mij de website wil gaan onderhouden! Aangezien dat scripten niet mijn sterkste punt is, zoek ik dus nog een collega die wél over de kwaliteiten van scripten beschikt!
Omschrijving van de werkzaamheden:
Je dient leuke maffia opties te kunnen scripten/inprogrammeren. Ik heb hier al een leuk script liggen (redelijk uniek) waarop je kan uitbouwen, en heb ik hier ook 2 gigantisch mooie layouts liggen (in/out -game)
Budget voor dit project:
Ik steek er een xx bedrag in, ik hoop dat mijn collega ook wat geld durft uit te geven aan de unieke RPG game!
Wat krijgt u?:
De game is geheel van ons tweeën, dus inkomsten die we niet in de game steken, maar eens in ons eigen zak worden dan dus door tweeën gedeeld. Het is wel 55/45 inkomsten verdeling, in het voordeel voor de scripter, aangezien het wat meer werk is!
Welke kwaliteiten heb ik?:
Teksten schrijven, promotie (d.m.v. google adwords), designing een beetje, eigenlijk alles een beetje, maar geen scripting.
Wat is er al:
- Domein
- 2 geheel unieke designs
- Hosting
- Script
Alle overige informatie:
Ik hoop met deze samenwerking ook gewoon leuk contact te hebben. Gewoon sociaal, samen aan een nieuwe site werken in je vrije tijd! Wel dien je vaak online te zijn!
Mocht u interesse hebben, mail me eventjes, met daarin al wat voorbeelden wat u heeft gescript etc.
Ik hoop dat er wat geinteresseerden zijn,
Met vriendelijke groeten,
SvenB
Dit bericht is ook op Sitedeals.nl te vinden!