Wij hebben hem gekocht (Crimebaas.be) en nu zitten de wenkbrauwen achter het lichaam, hoe kun je dit voorkomen?
-
-
-
Euhm van wie heb je hem dan gekocht?
Ik heb het toch niet aan jou verkocht? -
Ik heb hem van niemand gekocht, tcbhome heeft hem gekocht voor onze site...
-
Ahzo ok
Ja sorry ik wist niet dat jullie samenwerkte, tcbhome heeft idd een licentie.Wel het is makkelijk op te lossen gewoon de map met wenkbrouwen een nummer hoger geven dan hetgeen er voor zit, dus bv 01wenkbrauwen vergangen door 05wenkbrauwen ofzo
-
Oke bedankt, ik ga het proberen
-
wat is je prijs ? stuur een pm als je wilt kan ik dit systeem ook gebruiken voor banditi ??
-
Ik raad de mensen aan als ze dit systeem gebruike om allemaal andere iconen te nemen want ik heb over 3 weken een mail gekregen dat ik de iconen moest verwijderen aangezien er rechten opzitten.
En denk niet dat deze persoon nog veel hier online komt.
-
Ik wil hem kopen,
maar ik wil de prijs weten van als je hem voor mij nog ombouwd naar als je man bent dat er geen vrouwen kleding word betoont andersom ook en ik wil graag dat je hem inbouwt in een banditi script ik heb hier namelijk geen tijd voor de prijs van dat alles zou ik willen weten.met vriendelijke groet,
-
Jongens, ik mag toch wel aannemen dat iedereen ten minste kan begrijpen dat dit niet zo'n verstandige actie is.
Ten eerste loopt meneer Shiver al graphics te verkopen die niet van hem zijn. Dat mag absoluut niet! Ook niet als hij zegt dat het een 'voorbeeld' is. Het mag gewoon niet.Alsof dat nog niet erg genoeg is, zie ik dat hier doodleuk mensen interesse tonen die dit soort dingen juist zouden moeten voorkomen, of dan tenminste in zouden moeten grijpen. Sorry, maar dan vind ik wel dat je heel, héél zielig bezig bent!
Om een lang verhaal kort te maken: als de gestolen content morgen nog online staat, maak ik hier melding van, en rapporteer ik zowel het funpic subdomein, als deze website (criminalspoint) bij OneTwo Gaming BV. Zij zullen dan waarschijnlijk over gaan op juridische stappen en dan loopt het niet meer met een sisser af.
-
Omdat ik een melding heb gekregen dat de content van banditi.nl blijkt te zijn, zal ik dit topic voorlopig sluiten.
Lijkt me wat overdreven om te zeggen dat wij van Criminalspoint.nl hier de fout in gaan, omdat wij ook niet kunnen nagaan of iets al ergens anders op internet te vinden is.
Voorlopig gesloten
-
@Killingdevil hij is nog nie gesloten:p
-
Citaat van tcbhome
En denk niet dat deze persoon nog veel hier online komt.Ik kom hier nog wel online, ik heb het gewoon druk met herexamens, en zoals er vermeldt staat in de OP zijn de afbeeldingen gewoon illustratief, ik heb deze ergens gevonden. Ik verkoop ze niet want de prijs gaat louter om het script! Mijn excuses want ik wist niet dat deze afbeeldingen ergens aan toe behoorden. Zelf ben ik al lang niet meer actief in de criminals scéne dus kan ik ook niets meer van de sources van tegenwoordig.
-
Hoeveel kost een licentie?
-
35
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.10 19:40:28:
en check je 1e post -
Wilde voor zekerheid nog is vragen.
-
@ Sh1ver wat kost dit script stuur even een pm met alle info als je
-
35 euro staat er al paar keer!
-
Mooi systeempje!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!