criminals al in one

  • Hallo,


    Zoals jullie weten zijn er heel veel mensen die criminals gebruiken.


    Nu zou ik het volgende willen:


    Ik heb nu een domeinnaam geregistreerd genaamd straatbaasje.nl


    En vroeg me af of er mensen zijn die dus zelf een site beheren die allemaal naar straatbaasje verhuizen.


    Inkomsten worden verdeeld
    Plus ik zorg voor de server kosten etc.


    De bedoeling is dat straatbaasje groot word
    en zo kunnen we later in de toekomst meerder projecten tot een succes laten komen.


    Zo zullen ook meer leden willen spelen want nu weten velen dat er 100e criminals bestaan
    en ze weten dan niet wat pressies te spelen.


    En als alle criminals naar straatbaasje gaan dus een domeinnaam word straatbaasje grooter..


    Dan kunnen we makkelijk 1 2 3 duizenden leden bereiken met een goede samenwerking van ons allemaal.


    Iedereen die bereid is om dit mee te helpen realiseren stuur dan een PB met je msn
    en dan voeg ik je wel toe en overleggen we verder op msn.



    :cheer:


    EDIT :


    Denk ook eens voor de spelers zelf
    als ze zien hoeveel leden er zijn en online zijn wat het leuker maakt om te spelen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat hang ervan af criminals tot criminals hoeveel leden jullie hebben en hoeveel inkomsten


    En als jullie allemaal naar straatbaasje verhuizen zo dat het 1 site word kunnen we veel bezoekers treffen en inkomsten.

  • Niemand gaat zomaar zijn site verhuizen naar de joune hoor. Je moet wel met goede arugmenten komen en hoeveel leden etc je hebt.
    Want voor het zelfde geld vinden ze een beter iemand.

  • Hoezo gaat altijd alles over inkomsten :S.


    probeer nou eens eerst zelf een spel te maken
    en die gratis te spelen zet, zonder dat er elke min
    aan inkomsten worden gedacht, zo kansloos sorry hoor.!
    dat komt vanzelf als het zover is.!

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Voordelen :


    Stel je hebt 3 criminals , en op elke crime staat 500 leden
    En als die 3 criminals naar straatbaasje komen, hebben we 1500 leden in totaal en zo zijn er ook meer leden online in totaal.
    En zo vinden de leden dit leuker om te zien dat er meerdere leden zijn.


    Inkomsten :
    alles gaat in 1 pot en worden per maand verdeeld door de mensen die hieraan deelnemen.


    Nog een voordeel:


    Nu zijn er heel veel criminals en zo weten mensen niet wat ze nu eigenlijk kunnen spelen en wat goed is


    en als alles nu naar straatbaasje is is het ook gemakkelijker voor hun en heb je ook meer kans dat ze ons vertrouwen en gelijk gaan bellen bijvoorbeeld.


    En zo word het spel gewoon leuker
    Alle scripters krijgen toegang tot de ftp..
    Natuurlijk voor men gaat aanpassen moeten we wel eens zijn met de groep. Daarom ga ik een E-mail nieuwsgroep installeren of iets wat handiger is.


    EDIT :
    + Straatbaasje lijkt inderdaad op straatbaas zelf maar dit wist ik niet maar nick vond dit geen probleem dat ik deze nu in bezit heb.

  • Als we de database allemaal in 1 doen zijn ze zowizo lid bij ons
    En op de andere sites gewoon een redirect naar straatbaasje.nl
    Met info dat zijn verhuisd ofzo.


    Trouwens het zijn niet alleen mijn criminals
    ook die van jullie he !


    TEAM WORK !

  • Zie het nut er niet van in, als 1 iemand ruzie krijgt legt je team uit elkaar.
    Hoeft maar een klein dingetje te zijn en weg zijn ze al.


    Leden gaan mee + scripts en dan gaat diegene zelfstandig weer verder.

  • Er word een contract opgesteld
    En als er ruzie ontstaat zullen we altijd kijken naar een oplossing
    En als men dan wilt stoppen betalen wij hem uit voor de dingen die hij heeft gedaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!