Beste leden,
Vandaag heb ik de titel van major-crime nog gebruikt maar, de v2 zal gaan heten Crimestrike.nl Daar zal u binnenkort ook de vorderingen kunnen volgen.
Aangezien er getwijfeld werd als de source wel dergelijk zal komen heb ik besloten om zelf even een simpele lay-out ten eerste te ontwerpen om daar al wat voor proefjes in te bouwen. Later zal er waarscheinlijk nog een andere lay-out komen die door een proffesionele designer gemaakt zal worden.
Graag zal ik willen weten wat u van de tijdelijke standaard snel gemaakte lay-out vind.
Sterke punten:
Zwakke punten + Uitleg:
Wat aan te passen:
Cijfer: 1/5
evt. Waarde:
[offtopic]PS. oordeel niet te streng ik ben normaal gesproken geen designer zoals u waarscheinlijk wel ziet. De kleuren combinatie die u hier ziet zal waarscheinlijk ook in de volgende lay-out gebruikt worden aangezien ik altijd een beetje naar simpele kleuren aas en niet te veel poespas.
Daarnaast is de vorm zoals u ziet nogal zeer standaard opgebouwd met een menubalk boven met een simpele hover en een linker menu voor laatste nieuws en statistieken.
Het login venster heb ik zo gedaan omdat ik in een keer moest denken aan een oude source van thedon geloof ik. Die had ook een doorzichtig menutje in de header en ik vond dat altijd wel al wat hebben:)[/offtopic]