Beste Criminalspoint leden,
Het valt mij op (en zo vreemd is dat niet, waarschijnlijk valt het iedereen wel op), dat er de laatste tijd veel 'feedback' wordt gegeven op de crew door middel van allerlei topics. Langzaam maar zeker beginnen we deze topics toch wat irritant te vinden en we hebben dan ook het idee dat het eigenlijke idee van deze website (een gezellig forum met als hoofddoel elkaar te helpen) eronder begint te lijden.
Maar natuurlijk is goede feedback nog altijd welkom. Daarom nodig ik jullie vanaf nu uit alle feedback naar de crew, een individueel crewlid of naar criminalspoint via PM naar mij toe te sturen. Intern regel ik dan dat de feedback bij de betrokken personen terecht komt (de gehele crew, de supermoderatoren, de betrokken moderator, enz.). Hoe die PM eruit moet zien lees je hieronder.
Het is belangrijk dat je feedback geeft waar wij iets mee kunnen. Als je CP slecht vindt geloven wij dat wel, maar wij willen graag weten waarom. Feedback mag natuurlijk algemeen zijn, zoals: 'Moderator x deelt veel te snel banpunten uit', of: 'Criminalspoint is veel te chaotisch'. Maar ook feedback op een bepaalde actie van een crewlid is zeer nuttig voor ons.
Wanneer je feedback op een crewlid wilt geven aan de hand van een reactie die hij van je heeft verwijderd, vermeld dan de link naar het bericht waarin staat dat je reactie is verwijderd met de reden. Hetzelfde geldt voor wanneer je een ban die je hebt gekregen wilt aanhalen.
Stuur de PM berichten a.u.b. in het volgende formaat:
Onderwerp: Feedback
Bericht:
[b]Feedback op:[/b] Criminalspoint/Crew/Naam crewlid
[b]Met betrekking op:[/b] eventuele links naar PM berichten of forum berichten.
De concrete feedback in goed Nederlands, met een [b]duidelijke[/b] onderbouwing.
Zodra ik je feedback heb verwerkt zal je van mij een bedankje krijgen, en wanneer er voldoende feedback wordt gegeven zal ik later een topic starten waarin aangegeven staat wat voor een feedback we hebben ontvangen en wat we er mee gaan doen.
Alvast bedankt voor al jullie feedback en medewerking.
Dit betekent ook een einde aan alle feedback topics. (Vooral slecht onderbouwde) feedback in het openbare forum wordt bestraft. Of liever gezegd, commentaar.
Met vriendelijke groet,
Mede namens de rest van de crew,
Killingdevil
Tijdelijke projectleider Criminalspoint.