Zakelijke Contacten gezocht!

• Goedendag,

Ik zoek voor Sloosmedia wat zakelijk contacten.

Ik zoek mensen die hun visie hebben op: SEO of Web-development of Grafische Ontwerp of Vertalen(FR,DU,SP)

Of alle overige diensten die wel van pas kunnen komen.

Waarom zoek je mij ??

Ik zoek mensen die ik op MSN snel kan aanspreken voor als ik vragen hebt of een opdracht binnen krijgt.

Ik heb wel intresse, en nu ?

Stuur een PM met: Naam,E-mail,Dienst,overige info(zoals prijs,etc..)

Bedankt voor jullie tijd en wie weet werk ik wel samen met jou in de toekomst.:cheer:

• En jij vind dat je nog betrouwbaar genoeg bent om hier een request te plaatsen? Je verprutst een aantal battles al door niemand te kiezen en ook niet te betalen en dan weer dit..

• Ik ben geinterreseerd in het vertalen maar ik heb sommige verhalen over je gehoord waarbij ik met contract wil werken met een getuige. Eerder ga ik niet met jou de zee in. Sorry dat ik zo weinig vertrouwen heb.

• Citaat van Jasper

Ik ben geinterreseerd in het vertalen maar ik heb sommige verhalen over je gehoord waarbij ik met contract wil werken met een getuige. Eerder ga ik niet met jou de zee in. Sorry dat ik zo weinig vertrouwen heb.

Een contract en een getuige XD
    Ga jij maar je postcounter omhoog halen, in plaats van nutteloze reactie`s te plaatsen.

Niels: De Battle is op meerdere fora`s gehouden, en na een hele mooie inzending heb ik met diegene zijn concept laten aangepast en genomen.
    Het was een bedrijf ik betaalde ook nog BTW bij die ?200,00.-
    Dus wat jij denkt moet jij weten..

Gelukkig zijn er ook normale mensen die normaal een PM sturen, in plaats daarvan met iedereen hier een discussie te gaan voeren.
    WJsolutions een Partner van mij op het gebied van Server&Webhosting.
    Hebben jullie ook al weg geplaagd, terwijl hij juist zo erg ze best doet maar mensen na 1 maand nog niet betalen en als ze incasso krijgen Hem een oplichter noemen..8-)

Ik ben dankbaar voor de mensen die een PM hebben gestuurd, Jasper  Niels: hopelijk worden jullie eens volwassen:|
    ( en proberen niet meer iedereen af te kraken.)

Met vriendelijke groeten,

GJ Sloos - Sloosmedia.com

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!