Nieuw project

  • Aangezien ze hier op dit forum geen tegenspraak willen over de eigenaar (goed ban systeem btw ahum)


    ben ik weer eens begonnen aan eigen community, deze wordt door applicatie ontwikkelaars in elkaar gezet.


    Wat zouden jullie graag in zo'n source zien, het forum gedeelte is bijna af alleennog eens een keer een goede ubb calback parser erin bouwen.


    Met vriendelijke groet,


    K_B

    Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • over het algemeen is het zo dat als ik een nieuwe versie/nieuwe layout uitbreng ik tog alle scripts nog eens naloop, en template parsers kan ik niet egt mee omgaan..

    Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

  • [offtopic]

    Citaat van Shadowhunterr

    Dit topic zal wel weer snel worden gesloten:slotje::cheer:


    Inclusief 3 jaar ban en nog eens duidelijke goeie reden!: je heet k_b dat is nutteloze naam en zeer zwart maken voor mensen en bedreigend voor samenleving.


    [/offtopic]

  • Lol waarom zou die worden verband omdat die K_B heet ? :S


    Omdat die reclame maakt voor een ander forum dat ja maar om die naam ? :hmm:


    S.

  • Reclame maken doe ik niet dan zou ik links geven;)


    K-B staat voor de afkorting Killer_Boy, en deze naam had ik 2 jaar terug hier ook al.

    Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

  • Citaat van k_b

    Reclame maken doe ik niet dan zou ik links geven;)


    K-B staat voor de afkorting Killer_Boy, en deze naam had ik 2 jaar terug hier ook al.


    Ja, maar k_b ze bannen zolang ze maar zin in hebben en 2 jaar geleden was het niet zo maar nu is het wel zo dus pas maar op ik kan ook zo in enkele minuten geband worden bijvoorbeeld omdat ik dit berichje plaatste :sst:

  • Ok mensen we weten het nu hou het even ontopic...


    Naar mij weten word er nu geen reclame gemaakt.. Dus dit topic kunnen ze niet echt sluiten (a)


    S.

  • weet ik, maar Luc dat is mijn andere kant is nu ook verbannen, maar aangezien hun ban systeem zo lek als een deur is ben ik er weer even onder andere naam. En de gene die je zoveel verband is joshua

    Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

  • WE zijn op zoek naar een team als hij af is, ook zoek ik iemand die met classes kan omgaan of iemand die een goede ubb parser kan maken.

    Ik ben nu al weer aardig bekend onder onze forum leden. Hallo ik ben Luc, en ben verbannen omdat ik iets over Koen zei, wat vinden jullie hiervan pb me!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!