WK 2010

• Cas laat hem...????? Jij hoopt toch ook dat nl kampioen wordt dan zie je ook niet mife kneus tegen jou zeggen?

Wanner spanje kampioen wordt zit ik waarschijnlijk in Barcelona(H)

• @Stan

WTF waar slaat dit nou weer op:S Dus als je op een nederlands forum zit, MOET je voor Nederland zijn?:S Serieus gast, wat jij nu zegt slaat echt totaal nergens op.

PS er zitten hier niet alleen Nederlanders op dit forum, dus weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

• Nee maar dan zoizo je ziet heel het topic door dat er 2 a 3 mensen expres hier op het forum gaan zeggen dat ze anti nederland zijn. Sorry soms is de maat vol!

Excuses aan Mife ik bedoeld het niet zo hard..

• Klopt en ik begrijp inderdaad dat je hier ook V-Ronaldinho mee bedoelt en dat gaat inderdaad te ver, maar Mife die is gewoon voor zijn eigen land. Die brengt dit niet over zoals V-Ronaldinho ofzo hoor, maar zegt het op een normale manier;)

• Ik denk dat Cas bedoelt

als je in Nederland woont dat je voor Nederland moet zijn
    daarom zegt die Kneus tegen Mife

Maar ik hoop Dat Nederland Dik eronder uit gaat tegen Spanje
    Dat al die mens voor Nederland gaat huilen

+Ik gun Spanje het wel

NEDERLAND Dus niet

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.10 16:25:07:
    Mife
    Ik hoop ook dat Spanje het word weetje waarom ik mag die spelers niet van Nederland allemaal ego spelers

Gelukkig Is Spanje geen ego elftal zoals Nederland

• kijk stan ik snap dat je V-ronaldinho bedoelt. Maar als je op een Nederlands forum zit hoef je niet per se voor Nederland te zijn, als je dat niet wilt....en ik weet dat je het goed bedoelde:P

(V-ronaldinho - gunt het Nederland niet, omdat Nederland zijn Brazilië eruit knikkerde!)

• [offtopic]AZ - ik heb v-roladinho op msn gesproken, hij woont in nederland en heb hier haat aan. Komt waarschijnlijk door zijn slechte verleden (xD)[/offtopic]

Interessant...holland spanje!
    We gonna kick their behinds, goodbye and salut spain!

• Superior, ik heb nooit gezegd dat nl geen kans heeft, ik zei: als spanje om en om zou spelen dan lagen ze er nu al uit dus dat om en om is zware bullshit.! Misschien hebben ze Zwitserland gewoon onderschat doet ieder team/land wel eens tegen een ander team/land

• Superior

Ja voor Nederland was het simpel om eerste poul door komen
    Ik wil Nederland wel is zien Zwaarste Poul van Brazillie en nog paar en Spanje mocht daar ook bij vond ik en Duitsland ook

Maar ik denk toch Dat Spanje wint
    Het maakt niet uit hoe vaak je verloren hebt of gewonnen hebt

Spanje Kan Nederland zo afmaken

• Citaat van az

kijk stan ik snap dat je V-ronaldinho bedoelt. Maar als je op een Nederlands forum zit hoef je niet per se voor Nederland te zijn, als je dat niet wilt....en ik weet dat je het goed bedoelde:P

(V-ronaldinho - gunt het Nederland niet, omdat Nederland zijn Brazilië eruit knikkerde!)

Of hij wilt gewoon aandacht wat ik denk

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!