WK 2010

• Citaat van Superior

Blackpower
    Als jij nou in Brazili?ullie zware verlies even gaan uithuilen kunnen wij ons concentreren op clubs die wel doorgaan goed:$

Lijkt me toch echt dat je hier landen bedoelt, dus bedenk nou maar geen smoesjes. Gebrek aan kennis heet dat;)

PS gast doe wat aan je taalgebruik. Ik ga hier ook niet opeens iedereen pik noemen, of wel soms?

• Blackpower
    Mijn mama woont in der eigen huisje net zoals ik, ga jij maar wat aan je Nederlandse spelling doen :cheer:

Van Marwijk kreeg commentaar van een Braziliaanse journalist, daarop antwoorden Van Marwijk dat de journalist maar eens de overtredingen op Nederland zou moeten bekijken.

Blackpower blijft volhouden dat wij vies voetbal hebben neergezet en met geluk gewonnen hebben.

Gozer het is een fucking spelletje, waar maak jij je in vredesnaam druk om?

Over 4 jaar kunnen jullie het weer proberen, jullie kansen zijn nu alleen verspeelt.

ProjectB
    Doe niet bijdehand, moet je hier soms iedereen beleeft aanspreken?
    Doen ze ook niet wederzijds dus waarom zou ik het dan wel doen?

• nee weetje waarom stan
    Superior weet dat ik er niet tegen kan en daarom begint die steets weer over brazillie

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.10 22:52:29:
    nee ik kan er niet tegen als mens gelijk zegen dat elftal is
    slecht om dat ze een minderen toernooi heben

• Sorry is dat een Nederlandse zin? ^o)

ikke niet begrijpen jou nederlands

Ik zeg toch niet dat ze slecht speelde of wel soms, je moet me woorden niet verdraaien.

Denk je serieus dat Nederland mooi voetbal neerzet nu, kan je echt vergeten.

Ze komen nu steeds verder met geluk, heb nog steeds geen mooi voetbal van Nederland gezien.

• Superior Marwijk stapt toch op als nederland kampioen is geworden
    alles voor het geld klaar
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    marijk zegt nooit wat over zijn eigen elftal het heeft altijd een anderen gedaan

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.10 22:57:23:
    Superior jij lult ook veel zeg
    dus jij denkt dat ik het expres doe

Ik zeg toch jij moet niet denken
    is slecht voor jou

• En daar ga je dus weer de fout in, Van Marwijk gaat niet voor het geld maar voor de winst in winnen.

Dat andere het altijd gedaan hebben is fout, dan kijk jij niet vaak genoeg naar commentaar.

Hij heeft al een paar keer aangegeven dat ze beter moeten presenteren willen ze verder komen.

Laat het denken maar aan grote mensen over, jij hebt nog genoeg te leren aan jou zins opbouw te zien.

• Superior weet tegen wie je het hebt aub. Ik zeg niet dat je iedereen beleeft moet aanspreken, maar je hoeft elkaar toch ook niet uit te schelden! Zo laag zie ik zelfs Blackpower niet gaan. Hij is wel bijdehand, maar scheld zeker niet.

• ProjectB
    Dus jij vind als ik iemand in een zin met het woord "pik" of "ouwe" gebruik ik aan het schelden ben?

Zie je helemaal verkeerd, als ik iemand zou uitschelden merk jij dat snel genoeg hoor :cheer:

Blackpower
    6 reacties terug de laatste keer, niet uitdagen, ik kap er mee omdat het weinig zin heeft.

• Superior

Ouwe is niks mis mee, maar pik vind ik gewoon niet kunnen. Eigenlijk meer beledigen dan schelden, maar zelf vind ik dit ook niet kunnen.

In ieder geval ik stop met dit topic. Er wordt hier alleen maar onzin vertelt.

• Hoe grappig, er stond hier juist een liedje van Pink Floyd op, en het liedje zegt net het omgekeerde van wat jij nodig hebt.

(De kenners van goede muziek zullen wel weten waarover het gaat)

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Blackpower
    Ga geen onzin praten over wat wij hebben in een ruzie, die gaat veel verder terug.

Tevens hebben Koen en ik het al lang weer bijgelegd dus je zit oude koeien uit een sloot te halen.

Baby was ik 24 jaar geleden, onderhand ben ik zelfstandig, en wat heb jij bereikt ?

• clubs = landen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!