DUITSLAND wordt wereldkampioen:d hup voor onze buren!

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
-
-
Citaat van W0utR
Superior, die statistieken zeggen niet veel, ik denk toen Italië wereldkampioen werd lagen ze er bijna uit in de groepsfase.
Maar het gaat toch Brazilie worden voor nederland
Fout..Italie won in de groepsfase 2x (van Ghana & nog ene) en speelde gelijk tegen de VS..
Daarna wonnen ze via een penalty in de 94ste minuut met 1-0 tegen Australië
Daarna wonnen ze van van Oekraïne met 3-0 in de kwartfinale
En in de halve finale versloegen ze de favoriet Duitsland met 2-0
En toen wonnen ze van Frankrijk:p
-
Italie is al meerdere keren wereldkampioen geworden he, ik heb ook niet gezegd dat het die van 4 jaar geleden is.
En ik wist zelf niet of het Italie was, er is een land dat er eerst bijna uitlag en toch nog wereldkampioen werden.
-
Citaat van W0utR
Italie is al meerdere keren wereldkampioen geworden he, ik heb ook niet gezegd dat het die van 4 jaar geleden is.
En ik wist zelf niet of het Italie was, er is een land dat er eerst bijna uitlag en toch nog wereldkampioen werden.
Ahja , dan kan het wel
was in 1982 dat ze 3x gelijk speelden in de groepsfase en toch nog wereldkampioen werden
-
Superior Slim dat je geld op Argentinië
zet Ik denk ook dat Duistland verliest van ArgentinieAls je Argentinie ziet voetbalen en dan Duistland is het veel anders
-
Ik weet niet wie wint , want ze maken allebei even veel kans..
Zal ervan af hangen wie zijn kansen afmaakt en wie ze laat liggen..(Duitsland maakt wel veel af.:p) -
Je weet het nooit, veel mensen voorspelde dat Nederland zou verliezen van Slowakije (3 - 2) oid.
-
Dpm_x Ik denk dat Brazillie niet veel kans nodig heeft om een goal maken kijk maar naar al westrijden van brazillie
Meschien heeft brazillie 1kans nodig om goal maken
en dan weer dan staat het 2-0Zo simpel gaat het met brazillie
+brazillie heeft veel balbezit pak die maar is af -
Citaat van Blackpower
Dpm_x Ik denk dat Brazillie niet veel kans nodig heeft om een goal maken kijk maar naar al westrijden van brazillie
Meschien heeft brazillie 1kans nodig om goal maken
en dan weer dan staat het 2-0Zo simpel gaat het met brazillie
+brazillie heeft veel balbezit pak die maar is afWat heeft Brazilië met Duitsland-Argentinië te maken?8-|
-
Brazilië - Chili
winnaar speelt tegen NL
Winnaar
NL - ??
speelt Argentinië
-
En wat bedoel je hier mee Superior
Nederland moet tegen brazillie kwartfinaal
Uitslag geen idee
==================================================================Oke maar geef toe Brazillie heeft een heel sterk team
Kijk naar Verdedigers van brazillie je komt daar bijna niet door
Gilberto Melo
Thiago Silva
Maicon
Luisão
Dani AlvesEn dan nog is het Middenvelders
Kaká
Ramires
Josué
Felipe Melo
Elano
Julio Baptista
Gilberto Silva
KlébersonAllemaal Top spelers zeg mij is wie van deze lijst slecht is
En nu heb je nog aanvallers
Robinho
Nilmar
Grafite
Luis FabianoJe ziet dat brazillie gewoon sterk spelrs heeft
vergelijk dat maar is met nederlands spelersMichel Bastos
Lúcio
Juan -
Oke? Nederland groeit meer in het toernooi en tevens gaat Brazillië ons zwaar onderschatten na vanavond, waardoor ze slordig spelen...
-
Brazilië heeft de spelers...
maar als je soms hun voetbal ziet is het geen team...daar in tegen is nederland een echt team
en daarbij wij hebben ook de betere spelers...
en op de wereld rank lijst staan we op 3 onder spanje en argentinië. en brazillië net in de top 10...dus nederland kan het wel winnen :$
-
nederland een echt team!
Quot: van persie: Je moet sneijder wisselen! -
Fifa ranglijst klopt niks van.
-
Idd , Italië stond/staat op 5 paar weken terug , klopt ook niks van..:p
Ik ben zelf een italiaan maar ze laten echt niks meer zien , Lippi heeft wat fouten gemaakt maar de spelers zelf waren echt aan het slapen en de laatste 10minuten worden ze wakker van : "Ohnee , we gaan er echt uit liggen." en toen begonnen ze te spelen en scoorden ze 3x (1 was buitenspel)dusja..:p
Maar Brazilië zal wel winnen , en ookal onderschatten ze NL , ze spelen bijna nooit slordig -
Klopt wel die ranglijst, het is uit alle resultaten berekend.. ook van vroeger.
-
Brazilië heeft geweldige individuele spelers maar in teamverband kan er nog heel veel aan gewerkt worden.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!