Ik vraag me af of noord-korea nog wel terug mag naar hun eigen land en als ze het nog wel durven. Ik zou namelijk niet meer terug gaan.
Wel was het eeeeen vette voetbal wedstrijd.
Ik vraag me af of noord-korea nog wel terug mag naar hun eigen land en als ze het nog wel durven. Ik zou namelijk niet meer terug gaan.
Wel was het eeeeen vette voetbal wedstrijd.
Niet normaal die wedstrijd, 7-0:O
En nu maar hopen dat Nederland het ver gaat schoppen
duitsland en engeland vliegen der vandaag natuurlijk uit hé. hahaha
ENGELAND DOOR! DUITSLAND GAAT ZEKER WETEN DOOR!
Rick waarom ben je altijd zo negatief zonder een paar grote landen is het wk niks:(
Duitsland tegen engeland denk ik
Ghana gaat winnen van Duitsland hoop ik. Duitsland heeft eigenlijk alleen de eerste wedstrijd geluk gehad, maar Ghana gaat zeker weten doorzetten. Ze zijn nog nooit kampioen geworden dus ze gaan tot het uiterste. Duitsland daarintegen is meerdere keren kampioen geweest, dus die denken er wat makkelijker over.
project b neehoor. duitsland is een land dat tot de laatste seconde de volle 120% geeft meerdere malen bewezen ook op het EK van 2008 tegen turkije;) turkije in 90e minuut goal duitsland alsnog in 93e minuut een goal!
Dat is wat je noemt een Duitse timing (zoals ze in Fifa '10 zouden zeggen(xD)), maar dit hoeft niet te betekenen dat dit weer gaat gebeuren ofzo. Een land kan verbeteren, maar natuurlijk ook slechter worden.
achja, ik denk dat duitsland wel wint een land gaat nooit trainen om slechter te worden he:)
Een land gaat ook niet trainen om slechter worden, dit zeg ik ook nergens. Ik heb gezegd dat een land slechter KAN worden, niet dat ze hier echt op gaan trainen ofzo hoor(xD) Voorbeeld; Frankrijk!
Ach frankrijk is gewoon slecht georganiseerd! Maar Duitsland is gewoon goed tegen servie was gewoon pech hebben!
Duitsland door en engeland ook. Helaas. Hahaha
Maarja, hopen dat nederland dan wat beter voetbal gaat tonen waarneer ze de echt grootte landen tegen komen.
Morgen weer lekker voor de buis hangen met al me maatten.
Ik aan de cola en hun aan de :cheer: hahaha. Ik lijk wel een BOB.
Helaas is duitsland door Wel leuk voor Ghana. Maar hoop toch dat de VS doorgaat naar de kwartfinales
vs gaat door en engeland tegen duitsland 1 van de sowieso door gelukkig(my teams):):P
1-0 Nederland!!!:D
Joehoe..
Nu hopen dat de Nederlandse defensie niet nog harder faalt
1-1 Jammer nou (xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.06.10 22:19:52:
2-1 voor Nederland!!
Gewonnen dus:D
Wins.
Beetje jammer van de hens van Rafael van der Vaart.
zeer kut. van die penalty inderdaad.
Wel leuk dat robben nog even zijn minuten kreeg en dat door die minuten van robben huntelaar zo de rebound er in kon tikken
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!