Jammer genoeg heeft Japan wel verloren, maar dat was echt weer door zo'n klein foutje. Nederland heeft dus alweer op geluk gewonnen, net zoals de vorige wedstrijd tegen Denemarken. In ieder geval, ik begrijp het even niet meer, want ze zeiden toch dat het een penalty was?

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Klein foutje?
De bal slecht willen wegwerken is echt niet zo'n klein foutje, maar elke wedstrijd tot nu toe heeft Nederland niet echt goed gespeeld.Het was geen penalty hoor, de scheidsrechter wees gewoon waar de bal moest komen. (uittrap)
-
Ik denk dat het 1-0 word voor nederland
-
De wedstrijd is al af hoor?
Het is 1 - 0 geworden voor Nederland ja.. -
Gewonnen ;D
-
1-0 winst op de Jappaners.
We maken sushi van ze!Vond het slecht voetbal, enja, Bert moet nu toch echt eens achter zijn oren krabbe! Waarom Affelay - of hoe je dat ook schrijft - erin zetten? Achterlijke speler, 2x 100% kans, en hij mist ze.
Elia is buiten dat om, een super goede speler! Maar ik weet niet of dat ook zo is als hij aan de basis start.
Klaas-jan huntelaar speelde een scherpe 10minuten. Goede steekpaas op Affelay, die de bal erin had moeten leggen. Niet gebeurt.Buiten alles om, we hebben de 3punten, we zijn door!(h)
-
1-0 tegen japan
-
Nu kijken hoe Kameroen tegen Denemarken speel:}
-
Winst voor Denemarken zou geweldig zijn(h)
-
winst voor kameroen zou ook ge-wel-dig zijn!
-
Gelijk spel ook!
-
Wat maakt het nou uit? Zolang NL maar door gaat. Is alle goed :D!
-
1 Belgie zit er niet bij (alweer)
2 Nederland, hoe komt het aan de kleur oranje?
3 HUP Nederland, ik heb een vlag hangen voor jullie
4 Eigenlijk interesseert voetbal me niets:cheer: -
De kleur had iets te maken met de koningin vroeger dacht ik, alleen zijn we in haar lievelingskleur iets te ver doorgedraaid. :p
-
Fout, de kleur oranje in het elftal, stamt af van Willem van Oranje.
-
Dat klopt
-
Ow oke.. dacht ooit zoiets maar goed dat klinkt dan ook een stuk logischer!
-
Noord-Korea is flink afgestraft: 0-7 tegen Portugal
-
Klopt, te nice
-
Soow. Dodelijke wedstrijd. Zat gewoon vast aan de TV.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!