Professioneel startpagina script

  • Profesioneel startpagina script te koop.


    Voorbeeld van een pagina: http://demo.team-inferis.org


    Demo: Klik hier om de demo te bekijken.
    Pagina naam: demo - wachtwoord: test


    * Het design is via 1 pagina aan te passen!
    * Er is een admin pagina, maar daar kan je alleen pagina's verwijderen.
    * Script is (bijna?) 100% W3C Valid en is netjes opgemaakt met TABs.
    * Koper krijgt het script en een database kopie.
    * Wildcard dient ingeschakeld te zijn op de server (subdomeinen).
    * Koper mag ermee doen wat hij/zij wil.
    * Het script werkt met een Template Parser waardoor vrijwel alles zo aanpasbaar is.
    * Koper dient nog wel wat aan het grafische werk te doen (b.v. ander/beter design).


    Het script biedt een tal van mogelijkheden voor de leden. Wil je precies weten wat allemaal mogelijk is, neem dan even de moeite ervoor en probeer jezelf wegwijs te maken.


    Script is zeer eenvoudig te installeren. 3 config bestanden aanpassen, SQL uploaden en gaan!


    Prijs: Het is nog niet zeker of dit script per licentie of in 1 verkoop verkocht wordt. Wordt er een interessant bod via PB gedaan, dan wordt het script in 1 x verkocht en niet onder licenties.


    Meer informatie, vragen of bieden? Stuur even een PB. PB's worden namelijk meer in de gaten gehouden dan topics!

  • Als het op SiteDeals niet lukt, dan maar hier?
    http://www.sitedeals.nl/script…l-startpagina-script.html


    Erg laag dat als je daar kritiek krijgt, en bewijs dat je iets verkoopt wat je - als ik het goed heb - niet mag verkopen.


    Edit, als reactie op 2 reacties hieronder:
    Ik vind CP als 2de keuze, na kritiek op een ander forum, apart. Voor zover ik weet is het een copy paste. Volgende keer dat je zoiets doet, zet er dan bij dat mensen het fout hebben, met bewijs.


    En, lichtelijk offtopic, ik heb het idee dat men hier niet echt het idee heeft dat je door zulke copy pastes een laag aanzien krijgt. En ja, door dit soort posts ook, maar ik kan er gewoon niet *bepaald* tegen.

  • Moment, even fout met uploading gekregen! Komt z.s.m. up!


    Hoezo zou ik hem niet mogen verkopen? Ik kan zo stukje coding laten vergelijk je maar met die zogenoemde shit daar! ;)

  • 1. Een collega die heeft ook toegang tot mijn account en de topic is niet verwijderd?
    2. Als wij iets verkopen sluiten we de topic meteen zodat we enkel PB's krijgen, aangezien we echte kopers willen en niet van die kopertjes die alles vragen maar geen daden hebben. (Kijk voorgaande verkopen)
    3. Als je die andere website niet eens kent, kom dan helemaal niet praten, vergelijk de coding maar met die van hun en die van mij.
    4. Kijk de verschillen eens eerst.

  • Citaat van stan

    Het feit alleen al dat je demo het niet doet.. bewijst hoe professioneel je overkomt (xD)


    Wildcard foute instelling door versio dus ben op een andere host/domein aan uploaden en wachten tot de hoster wildcard instelt.


    Nice try stanly

  • De hoster is sloom ja met hun 'wildcard' te activeren en patrick1992 het geld heb je toch niet aan je leeftijd te zien sloeber, ga ergens anders zogenaamd interesse vertonen.

  • Goh goh, professioneel verkoop topic godborn, ik ben ook uit 92, en ik ben dan ook maar een sloeber?


    Denk even na voordat je wat zegt maatje :)
    [offtopic]Denk wel dat het topic kan gesloten worden aangezien er niks verkocht wordt, en geruzie't word en niet eens een voorbeeld online staat.
    Ik vind dat deze meneer even moet opletten wat er hier voor komt kijken, en dan hij alles klaar heeft staan ^^
    En als je kritiek wilt leveren op mijn verkoop topic, ik had screenshots e.d., meer dan jou om te checken =].[/offtopic]

  • 1. Stanly, was jij niet die ene die kwam smeken omdat je niet meer dan 50 euro had voor die community systeem :((


    2. Lancer, wie ben jij? Demo stond online tot de hoster wildcard de-activeerde, dwaas.


    EN owjah patrick1992, je ziet soiezo dat ie geen interesse heeft, maar soort van uit van wel en dat ie geen geld heeft zie je aan z'n woorden.


    Citaat van Lancer

    Goh goh, professioneel verkoop topic godborn, ik ben ook uit 92, en ik ben dan ook maar een sloeber?


    Denk even na voordat je wat zegt maatje :)
    [offtopic]Denk wel dat het topic kan gesloten worden aangezien er niks verkocht wordt, en geruzie't word en niet eens een voorbeeld online staat.
    Ik vind dat deze meneer even moet opletten wat er hier voor komt kijken, en dan hij alles klaar heeft staan ^^
    En als je kritiek wilt leveren op mijn verkoop topic, ik had screenshots e.d., meer dan jou om te checken =].[/offtopic]

  • Ok, "Dwaas", het is jammer dat ik wel netjes ben opgevoed.
    Nu riskeer ik maar mischien een banpunt, maar ik laat me niet uitschelden door een kindje.


    Op jou o zo professionele antwoord:
    Dan zet je dat toch in je begin topic?
    Nu heb je een verkooptopic voor niks.


    Laat er tijdelijk een slotje op zetten oid, en informeer ons.


    De ballen maatje ^^ <3(L)

  • godborn ik ben nooit bij jou gaan smeken om een community systeem, denk dat ik op dit moment een groter vermogen heb dan jij opgebouwd hoor maar dat terzijde.


    Ik ben nooit bij jou gaan smeken voor een community systeem voor 50 euro. Jij zei je hebt een groot budget nodig en toen heb ik gezegd dat ik er en low xxxx voor over had.

  • Ach, sluit dit topic gewoon en laat die godborn met rust, je ziet zo dat het geen betrouwbaar figuur is en dat hij er zelf totaal niks van kent.


    Dat had hij al bewezen in een ander topic en door niet meer op mijn pb's te reageren.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • haha, ik laat me zo wel is gaan haha


    Maar stan moet ik eff screenshot maken?
    WoutR was ik niet diegene die jouw als eerste contacteerde na die sluiting van topic? Verder heb ik niks van jou gezien op 1/2 berichten na in me inbox, owjah je was boos omdat ik je de feiten in die pb liet zien right mr. i know everything?
    Lancer ga +1en op dumpert waar je thuis hoort

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!