banditi inlog/registreer

  • Woelmuis ondersteund geen Mail() functie.
    En bij je betaalde hosting moet het wel werken als de de database gegevens goed invult in elke connectie.php bestand.

  • heb ik gedaan ik doe hetzelfde op woelmuis als op one op one werkt gn niets en ik heb alles goed ingevult.pc:iemand had eens een code gegeven om die activatie te negeren maar die werkt niet.iemand anders nog z'n code

  • v3/register.php hij stuurd wel een mail maar activatie niet vereist.

    alstubliefd :slotje:

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • $activation = rand(10000,99999);


    veranderen in:


    $activation = rand(000000,000000); of $activation = rand(0,0); ????????


    geen activatie code meer nodig. Verander in je script ook de melding, na aanmelden in: Je bent nu geregistreerd, je kan meteen inloggen oid :cheer:

  • dit stukje script werkt wel normaal op woelmuis.:}

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • wat Lars al zegt, Karhost is de BESTE gratis webhosting.
    Je kunt een domein bij bijv transip kopen, en die dan aan de karhost servers koppelen.
    Heel flexibel, en als je een raag/klacht hebt wordt die binnen een half uur/ 10 minuten beantwoord.
    Tenminste dat is bij mij ;)
    Daar draaien bijna alle source`s op, ik vroeg zelfs voor iconcube te instralleren.
    En hij ging meteen aan de slag!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!