Hee. Ik zit weer met een probleempje. Het gaat om dit script:
PHP
<?php
if($_POST['submit'] == "Versturen") {
if(!empty($_POST['onderwerp']) && !empty($_POST['vraag']) && !empty($_POST['bericht'])) {
$sql->query("INSERT INTO helpdesk (afzender, onderwerp, vraag, inhoud, datum) values('" . $own['id'] . "', '" . $_POST['onderwerp']. "', '" . $_POST['vraag'] . "', '" . $_POST['bericht'] . "', NOW())");
header('Location: helpdesk.php?a=mijnvragen');
echo goed('De vraag is succesvol opgeslagen! Via deze pagina kun je in de gaten houden of er reeds op je vraag gereageerd is!');
} else {
echo fout('Niet alle velden zijn ingevuld!');
echo'<a href="javascript:history.back()">Klik hier om terug te gaan.</a>
</div>
</div>
</div>
<div id="menu" class="personal" >' . template_personal_content() . template_onderkant();
exit;
}
}
echo'
<table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="2">
<tr>
<td>Ik heb een:</td>
<td><select name="onderwerp">
<option value="Algemene vraag">Algemene vraag</option>
<option value="Spelinhoudelijke vraag">Spelinhoudelijke vraag</option>
<option value="Forummelding">Forummelding</option>
</select></td>
</tr>
<td>Vraag:</td>
<td bordercolor="#000000">
<input type="text" name="vraag" class="input" style="width: 100%;"><br /><small>Let op! Het is de bedoeling dat je hier je vraag in 1 zin invoert. Vul hier dus niet in "vraagje" of "ik heb een vraag".</small>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top">Bericht:</td>
<td bordercolor="#000000">
<textarea name="bericht" style="width: 100%; height: 200px;" class="textarea"></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td>
<input type="submit" name="submit" value="Versturen" class="submit">
<input type="reset" name="Submit2" value="Opnieuw" class="submit">
</td>
</tr>
</table>';
?>
Toon Meer
Hij moet als je op Versturen klikt eerst kijken of alle velden wel zijn ingevuld. Als alle velden zijn ingevuld dan moet hij de query uitvoeren en de header uitvoeren en de echo. Maar als niet alle velden zijn ingevuld dan moet hij de error geven. Maar als ik klik op Versturen of op Opnieuw dan gebeurt er niets. Hoe zorg ik dat hij het dan wel doet ik ben al tijdje aan het zoeken maar ik kan niets vinden.
Ik hoop dat iemand me kan helpen:cheer:.