Layout

• Bedankt allemaal ik zal veel tutorials volgen en hopelijk ben ik er over een paar maanden er klaar voor het ging me niet zeer om het geld bijverdienen mag natuurlijk altijd maar ik zal ook voor de leden van criminalspoint gratis designen tot ik er helemaal klaar voor ben ik zal met stappen laten zien wat ik maak en zo met alle kritiek en reacties zal ik hopelijk een eerste redelijke layout maken

Met vriendelijke groet,

Cwcw

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Heel erg bedankt!
    Ik zal vandaag beginnen met een ingame layout te maken voor banditi voor alle cp leden ik hoop dat er ook iemand voor me wilt basen (vrijwillig) maar eerst de layout maken :p

Ik heb wel een klein vraagje ik heb nu photoshop elements 6 hij zat bij me in de laptop al geïnstalleerd maar nu is mijn vraag welke programma kan ik het beste gebruiken cs3 d8 ik zelf kent iemand een betere? ( Voor een beginner )

Met vriendelijke groet,

Cwcw

• Je moet proberen andere stijlen toe te passen in je design, denk aan een andere indeling en andere soorten/kleuren layers, ga ook eens zoeken naar leukere fonts! dat maaktje layouts al een stuk beter!(c)

• Ik wil cs5 kopen als het goed is krijgen studenten koring maar tog bedankt :) ik wil tot 600 euro uitgeven voor de CS5 hopelijk haal ik het en later alsk goed ben dan hoop ik dat ik het wel beetje terug verdien :d

Met vriendelijke groet,

Cwcw

• Ik heb niet alles gelezen maar, bij een bericht stond dat het van dutch-streets (zoiets) was, ik geef je tip ga geen layouts bewerken dat is gewoon noob, als je het doet show het dan niet hou het dan gewoon als oefennen en delete het dan, wat je bijvoorbeeld wel had kunnen doen is aantal dingen van die layout pikken (nee dit is niet noob) en die dingen gewoon zo maken dat het uniek eigen layout word dus je gebruikt eigenlijk technieken maar dat op je eigen unieke layout, of je pakt gewoon 3 layouts en mixen maar niet door dingen kopieeren en plakken maar zelf te maken. En harde kritiek is de beste dan, zogenaamd "je bent goed" te zeggen ...

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 15:00:12:

Citaat van cwcw

Ik wil cs5 kopen als het goed is krijgen studenten koring maar tog bedankt :) ik wil tot 600 euro uitgeven voor de CS5 hopelijk haal ik het en later alsk goed ben dan hoop ik dat ik het wel beetje terug verdien :d

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Waarom zou je kopen als het overal downloadbaar is? maarja eigen beslissing veel succes!

• Xreativ ik moest ergens een begin maken en gelukkig heb ik het met dit layout gemaakt want nu heb ik zoveel kritiek en reacties waar ik blij om ben! Nu weet ik veel meer dan gister :) en de layout heb ik gekocht met doorverkoop rechten als je denlt dat ik hem van je gejat heb ofso :p

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 18:28:20:
    willen jullie allemaal links van tutorials hier zetten voor de photoshop cs5 aub :) ik ben zelf ook op zoek als jullie 1 van layouts vinden laat me aub weten :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 19:17:41:
    voor de adobe photoshop elements 7 graag:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!