Posts by Drikus

    Een portfolio kan je downloaden, maar dit isnatuurlijk niet leuk, een portfolio is om je werk te laten zien! De locatie waar je je werk weergeeft moet natuurlijk wel aangepast zijn aan jou smaak.


    Jekunt een designer inhuren of zelf ps eens opstarten:)

    Ik geloof dat ik snap wat je wilt. Je wilt wanneer de speler vermoord is dus zorgen dat hij d.m.v. van een donatie kan verder spelen of gewoon zijn account kan resetten. De 2de is een goed idee maar de 2de betwijfel ik, je spel zal een chaos worden en mensen zullen minder serieus gaan spelen en er dom op los schieten waarmee je dus weer leden kunt verliezen. Maar even ontopic komen;


    Je kunt via de meeste belservices zoals eurobellen een script maken die je doorstuurt naar de pagina na het betalen, dan maak je een checkscript op die pagina en voerje een simpele mysql query uit; bijv: "UPDATE gebruikerstabel SET status='levend', WHERE id='".$user->id."'


    Ik weet niet precies hoe het met de $user vars zitomdat ik zelf niet meer aan crimegames doe, maar op die manier zou je het kunnen doen, hetzelfde met een reset, gewoon een

    PHP
    if($status == "dood") { 
    echo '<form>'; 
    echo '<input type="submit" name="submit" value="Reset">';
    echo '</form>';
    }


    en dan een if isset submit etc. en dan de mysql updaten naar de values:)


    hooop dat je er iets aan hebt;)

    Je moet proberen andere stijlen toe te passen in je design, denk aan een andere indeling en andere soorten/kleuren layers, ga ook eens zoeken naar leukere fonts! dat maaktje layouts al een stuk beter!(c)