Karhost Gratis Webhosting

  • Mensen,


    Sinds een tijdje is gratis webhosting en criminalshosting-dienst Karhost weer online. De eerste advertenties daarvan verschenen ook al hier op CriminalsPoint.


    Ik krijg verschillende berichten over het systeem en de snelheden, en vroeg mij dan ook af hoe jullie dit ervaren. Daarom heb ik een demo account opgezet. Doe ermee wat je niet laten kunt.


    Ik verwacht dat jullie begrijpen dat het wachtwoord veranderen wel heel zielig is, en verzoek jullie dan ook dit niet te doen.


    URL: login.karnetwork.nl
    User: demo.recordhost.nl
    Pass: criminalspoint


    De vertaling richting het Nederlands wordt aan gewerkt :)


    Groet,


    Simon.


    Aangezien het een gratis dienst is lijkt het mij geen spamming. Als je dat anders ervaart, zeg het dan.


    Oja, berichten graag wel enigszins onderbouwen. Alleen maar "traag" of "slecht" kunnen wij niets mee :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van larsisgoed9

    Ziet er mooi uit ;)


    Alleen klopt het dat de FTP soms sloom is?
    Dat hoor ik namelijk van mensen,


    Lars


    Hallo Lars,


    Ikzelf heb nooit FTP problemen. De servers hebben ook gewoon 100Mbit uplinkjes... Het ligt eigenlijk altijd aan de verbinding van de gebruiker, die snelheden en waardes verkeerd lezen uit hun client.

  • Ha Keizer,


    Web2FTP is traag, dat klopt. Wij raden hem dan ook enorm af en ik sloop hem ook gewoon uit het systeem. Net2FTP.com kan gebruikt worden hiervoor.


    Edit:Foetsiej. De Web2FTP manager is weg.


    Groet.

  • zeer mooie hosting, niets om over te klagen :cheer:

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • Leuk om te horen heren, dankjewel :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.05.10 17:12:26:
    Goedemiddag heren,


    Het grootste gedeelte van het controle paneel is vanaf nu in het Nederlands beschikbaar. Wat denken jullie van de mogelijkheden van dit paneel en de gebruikersvriendelijkheid ervan?


    Groet.

  • Dat klopt, ispCP is geen uniek systeem. Het voordeel is wel dat ik veel alsnog zelf kan beheren in de draaiende services en het hosting controle paneel open source is. We mogen dus doen en laten wat we willen :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.10 19:09:05:
    Overigens dank voor de (positieve) opmerkingen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!