Ziet er goed uit niels !
Captcha V3 / V4
- Niels
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
deze nieuwe captcha werkt niet als ik ruiten krijg en ik klik op ruiten zegt ie fail.. zo met alle soorten kaarten
-
bij mij werkt hij wel gewoon hoor
-
Citaat
deze nieuwe captcha werkt niet als ik ruiten krijg en ik klik op ruiten zegt ie fail.. zo met alle soorten kaarten
Heb hem een stuk of 50 keer getest zonder enige problemen. Dus op het goede klikken en expres op iets wat ernaast zat.Ik weet dus niet of dit een of andere grap is.
-
nee is geen grap.. kweet niet waar je me voor aan ziet.. ik heb het 10 x geprobeerd en 4 van de 10 x Goed klikken was dus fout
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.09 12:11:11:
en nu nog steeds dus het ligt niet aan mij -
Nu werkt hij bij mij ook niet
Bij de donkere kleur werkte hij bij mij niet, bij de roze achtige kleuren wel
en ja ; ik ken de iconen.
-
Ik test hem 20 keer achter elkaar door alleen maar op de goede dingen te klikken en het werkt gewoon.
Zelfs in Internet Explorer werkt hij. Je moet binnen de lijnen klikken misschien doen jullie dat verkeerd.
-
als ik gewoon op het tekentje klikte deed ie het niet maar nu heb je hem weer verandert
-
Heb niks veranderd heb alleen het zo gedaan dat je door kon klikken als je het fout of goed had omdat ik zelf ook geen zin had om elke keer de pagina opnieuw te refreshen om het opnieuw te proberen.
-
hij werkt tog egt
-
nu wel idd.. maar net niet..
-
En toch is er niks gewijzigd aan de captcha zelf alleen het aanmaken van de sessie gebeurd nu ook opnieuw nadat je op een van de iconen hebt geklikt
-
zal het daar wel aan gelegen hebben ik weet het niet hij deed het hier echt niet
-
Zou kunnen aangezien php in sommige opzichten nogal lui is om het maar even te zeggen. De loader van php zelf is niet eens goed als je een grote benchmark uitvoert zie je ook wel soms totaal verschillende tijden. Maar goed we kunnen nu weer verder gaan met het onderwerp.
-
Tof en leuk!
niet te kraken denk ik.
-
Om het iets leuker te maken geef ik 5 euro weg (staat op mollie.nl) aan diegene die hem kan kraken met een percentage van > 80%.
Denk dat hij zondag te download zal zijn:)
-
Niels, werken met sessies is sowieso niet slim, je kan beter het resultaat in de DB gooien en kijken de de post waarde gelijk is (dan geef je nog wat hidden fields mee met een hash id). Daarnaast is je captcha niet veilig en zeer makkelijk te cracken. Het patroon van de schoppen, ruiten etc. is zo simpel te herkennen (voor zowel een bot als een mens). Heb zelf nog nooit een captcha gekraakt (zou ook niet weten hoe) maar kan je wel zeker zeggen dat dit binnen enkele minuutjes te kraken is.
-
vanaf wanneer staat hij te koop? want je blijft hem verandere
-
Hij staat al te koop, updates zijn gratis. Kijk begin post
-
misschien kan je er beter ook nog wat strepen doorheen gooien ofzo dan is het wat moeilijker te herkennen, want een echte cracker/hacker komt hier zo doorheen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!